سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ثانیه ها

زنان متولد مهر

صفحه - 1

زن متولد مهر ماه استخوان بندی درشتی خواهد داشت و نسبتا سنگین وزن خواهد بود. اما برغم تمام این خصوصیات زنانه، شما بارها در او علائمی از قدرت اراده و جدیت و تصمیم می بینید که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد.از نظر طرز فکر شباهت های زیادی بین او و مردها مشاهده می گردد و به هنگام بحث و گفت و گو برداشت های او درباره موضوعات مختلف خیلی مردانه به نظر می آید. از شنیدن این حرف ها دستپاچه نشوید و خیال نکنید که اگر با یک زن متولد مهر ماه ازدواج کنید،‌ یک قاضی یا یک دادستان مرد را به خانه خواهید آورد. به هیچ وجه اینطور نیست، ظرافت های زنانه او آنقدر زیاد، جالب و دل انگیز است که هرگز باعث سلب آسایش شما نخواهد شد.زن متولد مهر در هر موقعیتی، چه جزئی و چه مهم،‌ هوشیاری، انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می سازد.

این موقعیت ها ممکن است از اینکه شما چرا نباید پیراهنی که دکمه سر دست ندارد بپوشید، چرا در اداره موفق نشده اید که پست بهتری بدست بیاورید باشد.( در این مورد آخر،‌ گناه آن عدم موفقیت را چنان ماهرانه بین شما و رئیس شما تقسیم می کند که به هر کدام بیش از سه دانگ بیشتر نرسد).

در زن مهرماه این قابلیت وجود دارد که حتی با شخص خود منصفانه موضوعی را مورد بحث و گفت و گو قرار دهد و مسئله مورد نظر را در ترازوی سنجش و استدلال خویش بگذارد.خیال نکنید که داشتن یک چنین همسر سنجیده و دقیقی حوصله شما را سر خواهد برد، درست بر عکس، شما در جوار یک چنین زنی ناگهان متوجه می شوید که بیش از یک ساعت است دارید به حرف های او گوش می دهید بدون اینکه متوجه گذشت زمان شده باشید و از حرف ها و استدلالهای او به راه حل های باور نکردنی رسیده اید. علت هم این است که او در تمام طول مدتی که مشغول بحث در اطراف موضوعی است، ‌لحظه ای لبخند دلنشین و معروف خود را فراموش نمی کند و شاید رعایت همین ظاهر مطلوب و چاشنی کردن همین لبخندهای ملیح و بکار بردن جملات دلنشین و متقاعد کننده است که موجب می شود موفقیت های زیادی در قبولاندن منطق خویش به دیگران کسب کند.

او برای قانع کردن دیگران مطلقا از منطق استفاده نمی کند، البته در وهله اول چنین به نظر می رسد که زن مهر ماه با قدرت کلام خود غرور مرد را جریحه دار خواهد ساخت،‌ در حالی که این توهم عاری از حقیقت است زیرا او خیلی راحت جراحت شکست دادن در بحث را با لبخند و حرکات ظریف و دوستانه خود التیام می بخشد، از آن گذشته این را هم باید دانست که اکثرا حق با اوست و رأی را می توان رأی دیوان عالی دانست.

او برای ارضای خودخواهی خود منطق و دلیل نمی چیند، بلکه همه چیز را با ترازوی عقل می سنجد.اگر او یک مخبر سیاسی و نویسنده باشد، در فصل انتخابات می تواند قابلیت بی نظیر خود را در مقایسه جناح های مختلف و احزاب گوناگون و نقاط ضعف و قدرت هر یک از آنها به بهترین وجه ممکن به منصه بروز برساند. صرف نظر از قابلیت و علاقه ذاتی که در زن متولد مهر برای سبک کردن رویدادها وجود دارد، از نظر امور احساسی، رفاقت و صمیمیت نیز او یک زن تمام عیار است. حتی تمایل او به بحث کردن در واقع مبتنی بر این علاقه باطنی اوست تصمیم نهایی درباره هر موضوعی باید چنان اتخاذ شود که به دوست، به محبوب و به فرد مورد علاقه او آسیب و ضرری وارد نیاید. هرگز سعی نمی کند نظر شخصی خود را به کسی تحمیل کند و در استدلال های خویش احساسات و عواطف شخصی خود را به میزان وسیع نادیده می گیرد.

برای آنکه بتوانید خصوصیات اخلاقی زن متولد مهر را بهتر درک کنید، ‌شاید بی مناسبت نباشد که مثالی بزنیم و مقایسه ای بین او و زنان دیگری که در ماه های مختلف سال متولد شده اند، به عمل بیاوریم. فرض کنیم شما در بین دوازده زن که هر کدام در یکی از ماه های سال متولد شده اند نشسته اید( ه خود یک موقعیت بسیار جالب و استثنایی خواهد بود) و راجع به این موضوع صحبت می کنید که آیا برای فلان مهمانی باید از کارت دعوت استفاده بشود یا نه؟‌ مدعوین را به وسیله تلفن،‌ پیغام یا کارت دعوت به مهمانی فراخواند. ابراز نظر خانم ها در این باره به این صورت خواهد بود.

زن متولد فروردین: هیچ احتیاجی به کارت نیست، من از تلفن استفاده می کنم.

زن متولد اردیبهشت: کمتر اتفاق می افتد که من مجبور به دعوت از دیگران بشوم. معمولا دوستان من خودشان به دیدن من می آیند.

زن متولد خرداد: کارت دعوت؟ چه حوصله ای، کی وقت این کارها را دارد؟

زن متولد تیر ماه: ارسال کارت دعوت خیلی خشک و رسمی است، من ترجیح می دهم با نامه دوستانه مهمانان را دعوت کنم.

زن متولد مرداد: خوب اگر این کارت ها جالب و خیلی زیبا باشند، ‌ارسال آنها عیبی نخواهد داشت.

زن متود شهریور: من باید بروم از دوستم بپرسم ببینم نظر او چیست.

زن متولد آبان: اگر من تلفن بکنم و آنها منزل نباشند،‌ میهمانی مرا از دست خواهند داد. من کارت را ترجیح می دهم.

زن متولد آذر: خدای من مگر هنوز هم از وسیله کارت استفاده می شود؟

زن متولد دی: ارسال کارت سنت خوبی است، اما باید تزئین آن ساده و معمولی باشد.

زن متولد بهمن: من تصمیم خودم را موقعی می گیرم که بدانم روز مهمانی هوا ابری یا آفتابی خواهد بود؟

زن متولد اسفند: برای من فرستادن کارت یا استفاده از وسایل دیگر علی السویه است، من همیشه حس می کنم که چه کسانی مایل به دیدن من هستند و چه کسانی مایل نیستند. برای دعوت دسته اول، ممکن است از هر وسیله ای استفاده کنم.

و اما زن متولد مهر: خوب این بستگی به موقعیت زمان و مکان دارد، راه درستش این است که آدم کارت بفرستد،‌به نظر من این کار، یک کار فوق العاده جالب است اما از طرف دیگر این روزها استفاده از این وسیله ممکن است حمل بر خود نمایی و تظاهر بشود و عده ای از دوستان صمیمی انسان برنجند که چرا کارت فرستاده ایم و تلفن نکرده ایم.

بقیه متن در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 86/11/18ساعت 5:12 عصر توسط ساناز نظرات ( ) | |

زنان متولد شهریور

صفحه - 1

زن متولد شهریور ماه بسیار احساساتی، بی ریا و تزویر خوش قلب، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده است.گفته شد که اسم صورت فلکی این ماه « باکره » است و شما لابد با توجه به مفهوم این کلمه تصور می کنید که زن متولد شهریور موجودی است چشم و گوش بسته، آرام و پاک و منزه مثل یک دانه برف، در حالی که هیچ بعید نیست که سخت در اشتباه باشید. به هر صورت بهتر است تا این قسمت را تمام و کمال نخوانده اید، درباره او قضاوت نکنید،‌خوبی ها و بدی ها او برایتان روشن خواهد شد و بعد ببینید که چطور آدمی است.درباره این موجود پرشور رک و راست خیلی چیزها وجود دارد که شما باید بدانید. او از جمله کسانی است که ممکن است عیب داشته باشد، اما به طور حتم غل و قش در کارش نیست. اگر بگوییم که زن متولد شهریور ماه ذاتا با شرم و حیا است، حقیقت محض را گفته ایم و در این مورد جای کوچکترین شک و تردیدی نیست. محال است وی را در یک سو مسخره و یا در رل یک دلقک ببینید. با وجود این، او یک زن است، مجهز به تمام حربه های زنانه، ثبات قدم در شادی آفرینی، در مواقعی که آن را لازم تشخیص بدهید و در یک چنین مواقعی هر چند سنگ هم که بر سر راهش انداخته بشود، نه از ادامه کار خود باز می ماند و نه اینکه ضعف از چشم هایش جاری می گردد.اگر در جایی خواندید که یک زن متولد شهریور قانون شکنی کرده است، مطمئن باشید که دارید عوضی می خوانید. او ذاتا از یک چنین رفتاری بیزار است و این وفاداری نسبت به قانون را در مورد قانون عشق نیز حفظ می کند، البته عشق حقیقی، زیرا او به انواع عشق های دیگر اصلا علاقه ای ندارد. اگر زن متولد شهریور مشاهده کند که عشق وی حقیقی نیست، در قطع آن کوچکترین دودلی و تردیدی به خود راه نمی دهد و به هنگام اجرای تصمیم خود کوچکترین دودلی و تردیدی به خود راه نمی دهد و به هنگام اجرای تصمیم خود کوچکترین هیجانی از وی مشاهده نمی شود. او همان قدر که از به هم زدن کانون خانوادگی خود تنفر دارد،‌از ریا کاری و دغلبازی در عشق خود بیزار است.وقتی او عشق را به عنوان یک عشق حقیقی قبول کرد، صداقت ذاتی اش موجب می گردد که عمیقا و از جان و دل خود را وقف آن بکند و به این دلیل به هیچ کس و به هیچ چیز اجازه نمی دهد که این خلوص ملکوتی را خدشه دار سازد. او تنها زنی است که در آن واحد هم احساساتی و هم اهل عمل است.عشق زن متولد شهریور از آنچنان گرمی و خلوصی برخوردار است که بدون شک مورد رشک و حسد دیگران قرار می گیرد، اما این گرمی و مخصوصا حصول اطمینان از خلوص آن ممکن است مدتی وقت بگیرد. این درست است که عشق، چه از نظر جنبه های احساسی و چه از نظر جنبه های جسمانی، برای یک زنه متولد شهریور چنان مهم به نظر نمی رسد و در او نوعی صبر و تحمل بی پایان نسبت به ابراز آن مشاهده می گردد، اما هستند تعدادی زیادی از مردانی هم که معتقدند در امور احساسی و عشقی باید خیلی آهسته و رمانتیک قدم برداشت و پیش رفت.

با او جر و بحث نکنید


زن متولد شهریور جانبدار کمال است، اما این حرف مفهومش این نیست که خودش هم از هر نظر کامل است. نقاط ضعف او گاهی اوقات خسته کننده می شوند. برای مثال او ایمان کامل دارد که در این دنیا هیچ کس نمی تواند کاری را بهتر و کاملتر از او انجام بدهد و نیز سخت عجول است. آیا هرگز پیش نیامده است که یک چنین زنی را در انتظار گذاشته باشید؟ او وقتی عصبانی است، داد و قال راه نمی اندازد، در و دیوار را به هم نمی ریزد و بشقاب ها را روی سر شما نمی شکند، اما اگر مورد آزار و اذیت قرار بگیرد، ممکن است تمام این کارها از او سر بزند. در مناسبات خود با زن متولد شهریور سعی کنید از جر و بحث کردن با او خود داری کنید، زیرا این کار به طور حتم دردی را دوا نمی کند و هرگز این احتمال وجود ندارد که شما برنده بشوید. اگر خواستید از وی عذر خواهی کنید،‌این کار را مختصر و مفید انجام بدهید. او به هیچ صورتی حاضر نیست آلت دست و دلقک دیگران بشود. هوشیاری و دقت نظر فراوان وی موجب می گردد که مچ تر دست ترین دروغ گو را برای کوچکترین دروغ بگیرد،‌همچنان که چشمان تیز بینش می تواند کوچکترین تار موی زنی را روی شانه لباس شما تشخیص بدهد. او به طور حتم آدمی ساده و بدون تزویر و ریا است. اما در عین حال حواسش فوق العاده جمع است. نمی توان گفت که اگر پیراهن های شما را برای شستن و اتو کردن به لباسشویی بدهد،‌ هر روز به آنجا سر می زند تا ببیند آیا اثری از روژ لب روی یخه آن ها هست یا نه، یا لااقل این کار را در دوره نامزدی خود انجام نمی دهد، اما بعد از ازدواج گاهگاهی کارهایی از این قبیل را حق مسلم خویش می داند.

این زن در مقابل اقرار به گناهان خویش سر سختی عجیبی نشان می دهد و به این دلیل شما باید خطاهای وی را با ملایمت تمام و به نحوی که جنبه انتقاد نداشته باشد، ‌به وی گوشزد کنید. به علاوه این را هم در نظر داشته باشید که علیرغم جنبه های ظاهری،‌ در اغلب موارد حق با او است و شما اصلا برایتان مهم نیست که حق با چه کسی بوده است. اگر بتوانید از توصیه های او در امور مالی بهره برداری فراوان بکنید، و یا لااقل بهتر خواهد بود که تنظیم بودجه منزل را به عهده وی واگذار کنید. او در این زمینه قابلیت فراوان از خود نشان می دهد. اگر در جوار او هستید، ‌از انجام کارهای بچگانه ای نظیر جویدن آدامس خودداری کنید، زیرا شما به هر صورت به قدر کافی موضوع برای جر و بحث کردن با او خواهید داشت و دیگر لازم نیست که چیزی به آن اضافه کنید. به همین ترتیب پوشیدن لباس های بسیار فانتزی را هم باید کنار بگذارید. با وجود این، اگر او عشق شما بشود، می توانید یک روز در میان صورت خود را نتراشید و یا در گرفتن دوش امساک به خرج بدهید. در دوران نامزدی هر بار که به دیدن وی می روید، خوشبوترین ادوکلن ها را به خود بزنید، مرتب ترین لباس ها را بپوشید، سرتان را با دقت هر چه بیشتر شانه بزنید و قشنگ ترین کراوات ها را بزنید، تا پاداش خود را بگیرید، و این پاداش این است که چند قدم مانده به در منزل او، قیافه آدم های عصبانی را به خود بگیرید و وقتی علت را جویا شد، تراکم ترافیک را بهانه بیاورید. او با وجود پی بردن به دروغتان، شما را با خوشرویی تمام پذیرا می گردد.

بقیه متن در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 86/11/18ساعت 5:7 عصر توسط ساناز نظرات ( ) | |

زنان متولد مرداد

صفحه - 1

اهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت،‌خواهان تجمل و زندگی لوکس، ریاست طلب و فرمانده، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو است.کمد لباس او معمولا مملو از لباس های شیک و مد روز است و کمتر اتفاق می افتد که در ماه چند بار به سلمانی نرود. او تشنه زندگی اشراف منشانه و پرتجمل است.جذابیت او به حدی است که به سهولت در دل اطرافیان جا باز می کند و در دوستان تأثیر بسیار مطلوب به جای می گذارد.مادری مهربان و صمیمی است،‌ اما می کوشد که فرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار آورد. اگر کار خارج از خانه داشته باشد،‌ هرگز وظایف مادری و همسری را فدای شغل و حرفه خود نمی کند و هر دو را تواما به نحو احسن انجام خواهد داد.بدون شک در زن متولد مرداد لااقل یک چیز هست که شما از آن خوشتان نمی آید و آن هم خاطرات و عکس ها و یادگاری های تمام دوستان قبلی است و هیچ فایده ای هم ندارد که بخواهید او را وادار کنید این عکس ها و کاغذها را بسوزاند و از بین ببرد زیرا او در امور عاطفی بسیار ثابت قدم و در روابط خود با جنس مخالف بسیار عشق پیشه است.او نه تنها کسی نیست که در مهمانی ها و مجالس رقص تنها بماند، بلکه همیشه عده خیلی زیادی در اطرافش پرسه می زنند و شما اگر می خواهید که وی را به خانه خود بیاورید و اسم خود را روی او بگذارید، باید با رقبای متعددی دست و پنجه نرم کنید،‌و در این مبارزه اگر نام شما نام یکی از شخصیتهای خوب اجتماعی باشد مانند مونتگمری،‌ چرچیل، رومل، ‌نخستوزیر، وزیر، وکیل یا هر اسم دیگر باشد، شانس موفقیت زیادتری خواهید داشت و این امر چنان در مورد دختران متولد مرداد صادق است که من اگر بشنوم یکی از آنها با مردی ازدواج کرده است که یک نام خانوادگی خیلی معمولی دارد، به زحمت آن را دور می کنم.

البته یک چنین امکانی وجود دارد، در دنیای ما هر چیزی ممکن است،‌ اما باور کنید که زن متولد مرداد پس از ازدواج هر طور شده سعی می کند این نام خانوادگی معمولی را عوض کند و شوهرش را برای کسب مقامات و پیشرفت در امور اداری تشویق و ترغیب کند. او از اینکه خانم رئیس، خانم مدیر کل یا خانم وزیر باشد، بسیار احساس غرور و شادی می کند.احتمال زیادی وجود دارد که او رهبر و یا سر دسته گروه زن هایی باشد که معمولا دور هم جمع می شوند. قدرت فرماندهی او خیلی زیاد است اما این کار را با چنان ظرافت و احساسات گرم و دوستانه ای انجام می دهد که اطرافیانش هرگز نسبت به آن معترض نمی گردند. رفتار زن متولد مرداد به طور طبیعی و عادی طوری است که دوستان و آشنایان وی تسلط و نفوذ او را بر خود پذیرا می کردند و هر چه را که می گوید از جان و دل قبول می

کنند چنانچه گویی او اصلا برای این منظور متولد شده است.

اگر شما از زمره زنانی هستید که نمی توانید به یک چنین تسلطی گردن بنهید،‌ بهتر است معاشرت خود را با او قطع کنید. از یک چنین زنی هرگز نباید انتظار داشت که از کسی پیروی کند و تا حرفی از دهان شخصی بیرون آمد،‌ چشم بسته آن را قبول نماید. مردی که انتظار داشته باشد زن متولد مرداد شما فقط در پنجاه درصد موارد حرف هایتان را قبول می کند،‌ خود را آدم خیلی خوش شانسی بدانید زیرا او در صورتی که خواسته باشد خیلی مراعات حال شما را کرده باشد، خود را همسر و مساوی شما می داند، اما از سوی دیگر این را هم باید بدانید که زن متولد مردادجواهر نایاب و گرانقیمتی است که در هر کوی و برزنی پیدا نمی شود و برای به دست آوردن آن باید قابلیت های فراوان داشت.زنی که در پنجمین ماه سال متولد شده باشد، می تواند غرشی مانند شیر و رفتاری بسان یک گربه داشته باشد. صدایش ممکن است بسیار دلنشین و دوست داشتنی باشد و چشمان وی پیوسته مخمور و پر احساس است. در وهله اول چنین به نظر می رسد که موجودی رام،‌ سر به زیر و بی آزار است، اما احتیاط را از دست ندهید. اینحالت فقط ظاهر او را نشان می دهد و احتمالا به این علت چنین قیافه ای به خود می گیرد که می داند از این راه بیشتر جلب توجه می کند. اندکی به غرور او لطمه بزنید و یا سعی کنید که وی را در درجه دوم اهمیت قرار بدهید، آنوقت خوب خواهید دید که او هر چه باشد، خجول و سر به زیر نیست. بیشتر زنان متولد این ماه در همان ابتدای آشنایی خود با شما، بدون رودربایستی و با صراحت لهجه این نکته را گوشزد می کنند که مغرورتر از آن هستند که دست کم گرفته شوند، اما تعداد آن هایی که پنجه های تیز و برنده خود را لای انگشتان نرم خویش پنهان می دارند نیز کم نیست و همین ها هستند که باید جدا مواظبشان بود. اولین قدمی که شما به سوی دختر متولد مرداد بر می دارید، باید همراه با هدیه ای باشد. نوع این هدیه مهم نیست، همین قدر که گران قیمت و شیک باشد و شما به هنگام تقدیم آن لباس مرتب به تن داشته باشید و ظاهرتان از هر نظر آراسته باشد،‌ کفایت دارد.پس از این مرحله باید انواع خوش آمد گویی ها و کمپلیمان ها را مورد آزمایش و بررسی قرار بدهید. در این مورد لطفا سعی کنید مبتکر باشید.

استفاده از کلمات معمولی، عامیانه و خودمانی بدون شک مانند دیواری بین شما و او فاصله می اندازد. بهتر است همیشه این موضوع را به خاطر داشته باشید که با مقام شامخی سروکار دارید.جور در آمدن با یک چنین زنی کار آسانی نیست،‌ چه او از برخی جهات نیازمندی های ضد و نقیضی دارد. از طرفی خواهان تسلط و فرمانروایی است، در عین حال با تمام وجودش می خوهد که شما یک مرد واقعی با تمام صفاتی که برای یک مرد تعیین کرده اند، باشید و در ضمن فراموش نکنید که او یک زن است و نیاز به نوازش و شنیدن تعریف و تمجید دارد. زن متولد برج اسد اگر شما را قدرتمنداحساس کند،‌عاشقتان نخواهد شد زیرا هرگز دلش نمی خواهد از موضع قدرت قدم به زیر بگذارد.بسیاری از زنان متولد مرداد ورزشکار هستند و از انواع ورزش ها لذت می برند، اما به شما توصیه می کنم که اگر می خوهید دل او را به دست بیاورید، وی را به جای بردن به تماشای مسابقه فوتبال‌، به یک تأتر و یا اپرای مجلل ببرید. جلال و شکوه مثل مغناطیس او را مجذوب خود می سازد،‌ و چه بهتر که شما در این گونه مواقع بهترین جاها و گران ترین بلیط را خریداری کنید. پس از اتمام نمایش هم او را به یک ساندویچ فروشی نبرید و انتظار نداشته باشید که چون وی را به بهترین تأترهای مشهور برده اید و گران ترین بلیط ها را خریداری کرده اید، حالا مانعی ندارد که جلوی دکه ساندویچ فروشی بایستد و یک ساندویچ یا همبرگر گاز بزند. بهتر است او را کمتر بیرون ببرید اما وقتی برای گردش رفتید، به رستوران ها و نقاط شیک و درجه اول ببرید.

خیال نکنید که او در جستجوی کسانی است که پول ایشان به قول معروف از پارو بالا می رود،‌ درست برعکس،‌ او خودش آدم دست و دلبازی است و چه بسا که هدیه هایی را که برای شما می خرد،‌ از نظر قیمت بیشتر از آن چیزهایی باشد که شما برای او بخرید، او به مجموع پولی که برای او خرج می کنید، اصلا اهمیتی نمی دهد بلکه به سلیقه و نوع هدیه و طرز اهدای آن اهمیت زیادی خواهد داد. به طور خلاصه بگویم اگر به جای پنج هدیه ده هزار ریالی یک هدیه سی هزار ریالی برای وی ببرید، خیلی بیشتر خوشحال می شود. فقیرترین زنان متولد مرداد اگرپول کافی برای خریدن پرده شیک جهت تنها اتاقی که در آن زندگی می کنند، و یا تهیه یک تابلو که قاب شاهانه ای داشته باشد، آن را پس انداز می کنند. فقر مانند خوره جان او را می خورد و بیمارش می سازد، به این ترتیب اگر سر و و ضع شما مرتب نباشد، و اگر رفتاری بسان اشراف نداشته باشید، شانس موفقیت زیادی نخواهید داشت.در تاریخ دوره لوئی چهاردهم پادشاه فرانسه نوشته شده است که: روزی یکی از معشوقه هایش از وی پرسید: آیا مردم عادی هم می دانند که عشق چه لذتی دارد؟ و وقتی لوئی چهاردهم به این خانم اطمینان داد که مردم عادی نیز عاشق می شوند و از آن لذت می برند، زن با شدت شروع به گریه کرد و در کمال خودخواهی گفت: برخورداری از این موهبت برای آنان زیادی است. این خانم به احتمال زیاد متولد برج اسد بوده است

بقیه متن در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 86/11/18ساعت 5:2 عصر توسط ساناز نظرات ( ) | |

زنان متولد تیر

قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، و در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر از ویژگیهای مهم مرد متولد دی ماه است.پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز، او مقام را به ثروت ترجیح می دهد. مرد متولد دی دیواری به ظاهر غیر قابل عبور به دور خود می کشد، او در عین حال تا حدی خشن و بسیار مصمم است. اگر چه در بدو امرچنین به نظر می رسد که خواهان دوری جستن از دیگران و عزلت گزینی است، اما نه تنها در حقیقت این چنین نیست، بلکه اگر خوب دقت کنید، می بینید که بسیار هم جاه طلب و شهرت پرست است.یک چنین دو گانگی در امور عشقی او نیز به چشم می خورد، به این ترتیب که با وجود آنکه سخت رویایی می باشد، سیاره زحل،‌ یعنی جرم سلوی که حاکم بر کردار و رفتار او است، مانند یک ترمز قوی جلوی ابراز احساسات وی را می گیرد.

این سیاره به طور مداوم از او می خواهد که موجودی آرام،‌ اهل عمل و جدی باشد. این اعمال نقوذ که در واقع مغایر با خصوصیات ذاتی اوست، گاهی اوقات منجر به سر زدن کارهایی از او می شود که موجب تعجب اطرافیانش می گردد.احتمالا اولین چیزی که در یک مرد متولد دی نظر شما را به خود جلب می کند، زبان نیش دار اوست، اما اندکی بعد می بینید که در این مورد نیز دوگانگی خاصی در اوست. به این ترتیب که متوجه می شوید کلمات و جملات ناخوش آیند او از روی قصد و نیت خاصی نیست و اندکی پس از آنکه یک چنین جملاتی از دهانش خارج شد، سعی می کند آن را رفع و رجوع کند.

 اگر بتوانید پا به خلوت درون یک مرد متولد دی بگذارید، با کمال تعجب در نهاد او موجودی می بینید سرشار از شادی و نشاط، و دستخوش رؤیاهای طلایی و آرزومند دستیابی به بی قیدی و آزادی های بی حد و حصر که همه این تمایلات و آرزوها به طور سربسته در وجود او مخفی مانده و به ندرت عرض وجود می کند.در هفته ها و حتی ماه های اول آشنایی خود با یک مرد متولد دی این توهم به شما دست می دهد که رسیدن به منصب عالی را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهد و اگر از وی پرسیده شود که بین شما ( عشق ) و یک مقام برجسته باید یکی را انتخاب کند بدون کوچکترین تردید مقام را انتخاب خواهد کرد، اما اگر فقط قدری حوصله به خرج بدهید،‌خواهید دید که قضاوت شما تا چه حد اشتباه آمیز بوده است و در سینه او چه قلب گرم و عاشق پیشه ای در حال تپیدن است. پس از پی بردن به حقیقت امر بهتر است به آنچه که دستگیرتان شده اکتفا کنید.

به عبارت دیگر هرگز انتظار نداشته باشید که گفتار و رفتار وی نشان دهنده این انتخاب درونی باشد زیرا مرد متولد دی کمتر به عشق خود اعتراف می کند. در حقیقت سیاره زحل با قدرت خود هرگز اجازه نخواهد داد که اعترافات صادقانه بر زبان متولد دی ماه ظاهر بشود و اندیشه ها و تمایلات باطنی او آشکار گردد.مرد متولد دی چنین وانمود می کند که اصلا نیازی به تعریف و تمجید ندارد و حتی به هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم به شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش می گردد، اما حقیقت این است که او با تمام وجود خواهان آن است که مرتبا به وی بگویید که چه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی است.مرد متولد دی جاه و مقام را به ثروت ترجیح می دهد و قلبا مایل است مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند ولی گمنام. حتی ثروت برای او وسیله کسب قدرت و شهرت است.

در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجود دارد که منحصر به خود اوست و آن این است که در جوانی بسیار جدی است ولی به تدریج که پا به سن می گذارد،‌ نرم می شود تا جایی که در میانسالی، تبدیل به یک آدم خوش مشرب و اجتماعی می شود، به این ترتیب اگر شما همسر او هستید، با مشکل خاصی در زندگی خود مواجه هستید و از یک نظر مدار زندگی شما بر خلاف زنان دیگر در حرکت معکوس می چرخد، به این ترتیب که زنان دیگر باید در اوایل زندگی دندان روی جگر بگذارند و سر به هوایی های شوهر خود را تحمل کنند. به این امید که پس از پا به سن گذاشتن سر به راه و آرام خواهند شد، در حالی که شما درست برعکس در ابتدای زندگی خیالتان از بابت سر به هوایی و هوسبازی آقا کاملا راحت خواهد بود اما هر چه که آقا پا به سن بگذارد، خطر عاشق شدنش بیشتر است. او به طور حتم به شما پیشنهاد نخواهد کرد که ماه عسل خود را در پاریس بگذرانید، اما هیچ بعید نیست که سی سال بعد با اصرار از شما بخواهد که سفری به تاج محل هندوستان بکنید زیرا شنیده است که شب های مهتابی آن بسیار عاشقانه است.یک چنین حالتی لااقل از یک نظر بسیار خوب است و آن پیش نیامدن احتمال طلاق و جدایی در ده سال اول زندگی است. در سال های اول زندگی هیچ زنی به اندازه شما خیالش از جانب همسرش راحت نخواهد بود، اما البته این احتمال وجود دارد که بعدها فیل او یاد هندوستان کند که در این حالت نیز موضوع به دو دلیل بزرگ هرگز جدی نخواهد بود: اول اینکه در سنین میان سالی دیگر آن شور و هیجان جوانی در وی وجود ندارد و دوم اینکه مرد متولد دی واقعا عاشق خانه و خانواده خواهد شد، لذا الفت و هم بستگی خانوادگی مانع از بوالهوسی های مخرب و آزار دهنده وی می گردد.علاقه این مرد به خانواده ای که در آن متولد و بزرگ شده است، نه تنها با ورود شما به زندگی از بین نمی رود بلکه تقلیل هم پیدا نمی کند و خیلی به نفع شماست که سعی کنید نسبت به پدر و مادر و برادران او علاقه مندی از خود نشان بدهید. البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهرا نسبت به خانواده خود بی تفاوت ببینید، به شما توصیه می کنم که گول این حالت ظاهری را نخورید و خدای نکرده زبان به بدگویی از خواهر شوهر و مادر شوهر باز نکنید و یا نسبت به آن ها بی توجهی و بی علاقگی از خود نشان ندهید، کافی است فقط یک اتفاق ناگوار برای کنترل یکی از اعضای خانواده وی روی بدهد تا ببینید چطور کنترل ظاهری خود را از دست می دهد و عشق پوشیده و باطنی وی ناگهان آشکار می شود.مرد متولد دی به طور مطلق دختری را برای همسری انتخاب می کند که مادری نمونه و زنی خانه دار باشد. او در عین حال از زن خود انتظار دارد  که خیلی خوش لباس و شیک و همیشه مرتب باشد. مطمئن باشید که اگر فقط یک روز سر و وضع شما مرتب نباشد یا در نهایت صراحت آن را مستقیما به رخ شما می کشد و یا با عکس العمل و به طور غیر مستقیم در رفتار و گفتارش اثری آشکار از اعتراض خود بدهید، یک کتال شعر است،‌ و هر قدر این کتاب شاعرانه تر باشد، بهتر است.ابراز علاقه و عشق را باید به وی یاد بدهید، در غیر این صورت برای تمام عمر از شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا از دهان او محروم خواهید ماند.

او خیال می کند همین قدر که شما را همسری خویش انتخاب کرده، همین قدر که هر روز پس از اتمام کار به منزل می آید، همین که شما در انجام کارهای منزل و رسیدگی به امور بچه ها مختار گذاشته کافی است که عشق و علاقه او به شما ثابت کند و دیگر نیازی به این نیست که این مطلب را به زبان هم بیاورد.به عنوان پدر، او واقعا یک رئیس با جذبه است و خود را در رأس خانواده احساس می کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست؛ به این معنی که چه در سر میز غذا در منزل و چه بر سر سفره ای که در یک گردش خانوادگی روی علف های بیابان پهن می شود،‌ او در بالای سفره می نشیند و موقعیت برتر خود را حفظ می کند.

 پدر متولد دی از بچه های خود می خواهد که کودکانی مطیع و باانضباط باشند، درمقابل به خواسته های ایشان مثل خرید یک دوچرخه و یا بر پا کردن یک جشن تولد بزرگ جواب مثبت می دهد حتی اگر انجام یک چنین کارهایی فشار زیادی به بودجه خانواده وارد بیاورد. پدر متولد دی مراقب رفتار و کردار کودکان خود می باشد و هیچ نکته ای را فراموش نمی کند. رفتار او با بچه هایش خشک و رسمی به نظر می رسد و شما برای عوض کردن یک چنین رویه ای اولا باید مرتبا به وی گوشزد کنید که با بچه ها خیلی خشک و رسمی نباشد و از طرف دیگر به بچه ها یاد بدهید که از ابراز علاقه به پدرشان کوتاهی نکنند، چون او تشنه احترام و محبت است و ادای احترام در حق او موجب تقویت اعتماد به نفس در وجودش می شود. مرد متولد دی هرگز از روی هوی و هوس ازدواج نمی کند و به همین دلیل کمتر اتفاق می افتد که کار او با همسرش به جدایی بکشد.

 بر طبق آمار موجود، مردان متولد دی خیلی کمتر از متولدین ماه های دیگر کارشان به دادگاه و طلاق می افتد، با وجود این باید توجه دقیق داشته باشید که هرگز او را در این بن بست قرار ندهید. اگر روزی به این نتیجه برسد که همسر مناسبی برای او نیستید و یا خطایی از شما مشاهده کرد که به نظر وی به هیچ وجه قابل بخشش نبود، در آن صورت هرگز شانس دوم به شما نخواهد داد و سریعا رابطه خود را با شما قطع خواهد کرد.به عبارت دیگر، برای مرد متولد دی زناشویی در هر مرحله توأم با حساب و کتاب است.در سال های اول زندگی از نظم و ترتیب چنین مردی واقعا تعجب خواهید کرد، او هر هفته در یک روز و یک ساعت معین برای والدین خود کاغذ می نویسد، در یک روز و یک ساعت معین به فلان قوم خویش تلفن می زند، سر ساعت چای یا قهوه می نوشد، فلان لباس خود را همشه در سمت چپ یا راست گنجه آویزان می کند و کفش هایش را در روز معینی از هفته واکس می زند و خلاصه نظم در هر کارش دقیقا جریان دارد.از نظر امور جنسی ظاهرا سردتر از مردان دیگر به نظر می رسد، در حالی که این سرد مزاجی ظاهری است، به این معنی که او فقط از نظر زبانی و ابراز علاقه سردتر او مردان دیگر است و درغیر صورت می توان گفت که از دیگران یک قدم هم جلوتر است. زنانی که در عرصه عشق به شوهرچرب زبان و عاشق پیشه نیازمند هستند، از برخورد با مرد متولد دی احساس کمبود می کنند زیرا شخصیت او با رفتار عاشق پیشانه سازگاری ندارد.او بر خلاف اغلب مردها هر قدر بیشتر پا به سن می گذارد، سرزنده تر و شاداب تر می شود و از این نظر مسیر زندگی شما در خلاف جهت اغلب زن های دیگر است.

او هرگز در نقش یک عاشق دل خسته ظاهر نمی شود، اما شعله علاقه هرگز در دل وی خاموش نخواهد شد و این شعر حافظ که می گوید: « آتشی که نمیرد همیشه در دل ماست» در باره وی کاملاصادق است.حمایت مرد متولد دی از همسر و فرزندانش زیاد و جدی است و این مرد با گذشت زمان تغییر پیدا نمی کند. برای او شما همیشه همان دختر جوانی هستید که در روزهای اول آشنایی با او بوده اید و فرزندانش نیز همیشه کودکان او هستند حتی اگر خود صاحب کودکان متعدد باشند و به شغل وزارت برسند


نوشته شده در پنج شنبه 86/11/18ساعت 4:58 عصر توسط ساناز نظرات ( ) | |

زنان متولد خرداد

صفحه - 1

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بسیار، خوش سر و زبان، با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات.مردی که با یک دختر متولد خرداد ازدواج کند، گویی که چندین زن در حرمسرا دارد. این زن در جستو جوی یک مرد کامل است و به همین جهت در هر مردی یک صفت قابل تحسین می یابد. او گاهی خانه دار، گاهی تنبل، گاهی جذاب و دلربا، گاهی غمگین و متاثر، گاهی پر حرف و پر سفسطه، گاهی خاموش و کم حرف است.

آیا هرگز فکر کره اید که تعدد زوجات لازم است و یک مرد باید بیش او یک زن داشته باشد؟ آیا از اینکه قانون تنظیم خانواده شما اجازه نمی دهد بیش از یک همسر انتخاب کنید، دلخورید؟ خوب اگر اینطور است با یک دختر متولد خرداد ازدواج کنید وحتم داشته باشید که با این کار خود صاحب لااقل دو زن شده اید و تازه چه بسا که در همین یک نفر سه، چهار، پنچ ویا حتی بیشتر زن البته بین او و یک حرمسرا تفاوت هایی هم هست، برای مثال او را مثل یک عضو حرم نمی توان در چهار دیواری حرمسرا حبس کرد و گفت که فقط به یک کار بپردازد و راجع به یک یا چند چیز محدود و مشخص فکر کند. فکر او دائما در حال پرواز است و او به شیوه های خاص دائما به دنبال این افکار و رویاها می رود. با وجود این اگر او را قدری عمیق تر مورد بررسی قرار دهیم، در میان این چند زن ( یا بهتر بگوییم این زن چند شخصیتی ) موجود رومانتیکی جلب می کند که اگر بتوانید احساسات فکری، روحی و جسمی اش را یک جا مورد بهره برداری قرار دهید، خوشبخت ترین مرد روزگار خواهید بود. البته حصول به این هدف با توجه به برخوردار بودن او از خصوصیات چند گانه، چندان کار ساده ای نیست. به هر صورت من می توانم به شما اطمینان بدهم که او به تنهایی مجموعه ای است از چند زن و متاسفم از اینکه باید اضافه کنم که شناخت هر یک از این زن ها، که به کلی با بقیه تفاوت دارند، محتاج به بر رسی های زیاد و کوشش فراوان می باشد . سن و سال در رفتار و کردار زنی که در این ماه متولد شده باشد، تاثیر به سزایی دارد زیرا تا زمانی که دوران شباب را پشت سر نگذاشته است، رویاهای عاشقانه تنها اندیشه هایی هستند که در سرش وجود دارد. در این دوره او به میزان فوق العاده زیادی دم دمی مزاج و بی ثبات است. او یک روز به خاطر نحوه تبسم، تن صدا ویا حتی طرز راه رفتنتان به دنبالتان می آید و بعد در عرض بیست و چهار ساعت آنچنان از شما روگردان می شود که از موهای سرتان تا جوراب پایتان را مورد انتقاد قرار می دهد و این کار را آنچنان تند و کنایه آمیز انجام می دهد که شما احتمالا برای التیام جراحات قلبتان مجبور می شوید دست به دامان روانکاو بزنید، اما یادتان باشد که تا اینجا لااقل صاحب دو دوست دختر هستید و احتمالا تعداد دیگرن هم هستند که هنوز از آن ها خبری ندارید.

زن متولدشده در این ماه آنقدر ها هم که گاهی اوقات به نظر می رسد، سنگدل و بی احساس نیست. قدرت تحلیل بسیار قوی اش موجب پیدایش فانتزی های گوناگونی می گردد که ابراز احساسات عاشقانه تنها راه برملا کردن آن است و یک متولد برج خرداد لااقل دو برابر زن های دیگر به این کار نیازمند است .‌یک مرد متولد خرداد می تواند در آن واحد یک خواننده، یک کار خانه دار، یک هندپیشه، یک فروشنده و رئیس یک هیات مدیره باشد وتمام این کارها را هم با موفقیت انجام بدهد، اما یک زن اگر چنین باشد، بوالهوس و دمدمی مزاج شناخته می شود.

فکر نکنید که یک زن متولد این برج نمی تواند این چنین باشد، اما اجتماع ما یک چنین موقعیتی را کمتر در اختیار یک زن می گذارد درحالی که در دنیای عشق و احساسات او می تواند هوس های هزار گانه خود را به موقع اجرا بگذارد و خویشتن را تا هر قدر که می خواهد ارضا کند. زن متولد خرداد مانند توفان ورگبارهای بهاری می ماند، گاهی پر رعد و برق، گاهی پر شور و خروش و گاه مطبوع و عطر آمیز و آرام است. در حالات او ثبات و دوام و استمرار وجود ندارد. دختر برج خرداد خیلی بیشتر از آنکه طالب عصبانیت شما باشد، به شفقت شما نیاز دارد و برای او جدا مشکل است که هر بار خود را واقعا تسلیم یک نفر بکند. او در حالی که مجذوب قدرت روحی و هوشی یک مرد است، از جانب رنگر وجودش به سوی هنر و شعر و موسیقی چشم دوخته است. او وقتی مردی را پیدا کرد که دارای قدرت خلاقیت است، آن وقت شخصیت دوگانه اش شروع به خودنمایی می کند. او درست در همان لحظانی که با مرد دلخواه خویش به تماشای یک نمایشگاه رفته و خوشحال است از اینکه سر انجام کسی را پیدا کرده که مثل خودش از دیدن تابلوهای زیبا لذت ببرد، ناگهان وجود ثانوی از وی می پرسد که آیا این مرد هنر دوست مرد زندگی هم هست؟

من حتم دارم که با توجه به مطالب فوق شما تا حدودی می توانید حدس بزنید که یک زن متولد شده در برج جوزا چه نوع موجودی است. او را به حال خودش بگذارید، زیرا معمولا می تواند مسائل ناشی از دو گانگی های وجود خویش را درون خویش نگاهدارد وشما را با آن ها درگیر نسازد.او یک دوست شاد و دل زنده است. در ایامی که ماه در آسمان نورانی است، او موجودی سرشار از شادی و نشاط است که با ارائه هوش و ذکاوت و همدلی و مهربانی موجب رضایت خاطرتان را فراهم می سازد. در طی این روزها او کوچکترین حرکات، گفتار و اشارات عاشقانه داشته باشد. در این گونه مواقع ظرافت زنانگی به میزان زیادی در وی می جوشد اما یادتان باشد که در صورت لزوم می تواند سریعا به نقطه برودت و سردی رجعت کند. زن متولد شده در ماه خرداد خیلی به راحتی می تواند یک مهمانی زنانه سوت کور را به شور و نشاط بیاورد ویا فکر گرفتاری های بزرگ یک مرد را از سرش خارج سازد . در حالی که به زحمت می توان او را در قالب یک زن خانه دار منحصرا خانه دار در آورد. اگر زمانی لازم باشد، سایر زنان مخفی شده در وجودش سریعا شروع به خودنمایی می کنند مثلا شما ممکن است روزی او را در قالب یک باونوی فکور و سخنور که عقاید فلاسفه بزرگ را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و به شیوه ای تعجب آور درباره سیاست و یا ادبیات سخن می گوید، ببینید وبلا فاصله روز بعد مشاهده کنید که دستخوش احساسات می شود و اشکش از فرط رقت احساسات جاری می گردد و خود را تنها و بی پناه نشان می دهد و لحظه ای بعد دوباره سرشار از تحرک و نشاط می گردد.

بله، او هر چه باشد، یکنواخت و خسته کننده نیست. اگر خیال می کنید که این اغراق گویی ست، هنر پیشه فقید« مارلین مونرو» را به خاطر بیاورید. تمام مردهایی که با وی آشنا بوده اند، از « کارل سندبورگ» گرفته تا آرایشگری که موهایش را درست می کرد، او را به صورتی می شناختند که با دیگران تفاوت فراوان داشت. دختری که در برج جوزا تولد یافته باشد، شدیدا مایل است که کسی را واقعا و از صمیم قلب دوست بدارد، اما همیشه این احساس خود را کتمان می کند، او واقعا بچه دوست است ولی این حقیقت را از شوهر خود پوشیده نگاه می دارد. او قبل از ازدواج در هر مردی چیزی جالب دوست داشتنی می یابد، اما پیوسته در جستجوی کسی است که واجد تمام شرایط و خصائص لازم برای خوشبخت کردن یک زن باشد، او به دنبال یک مرد کامل است. شما او را یار و همدم بسیار خوبی میابید. دختری که طبیعت برج دو پیکر را برای تولدش انتخاب کرده باشد، حاضر است با شما از میدان ورزش تا سالن سینما و کتابخانه بیاید. او در میدان ورزش به همان اندازه از خود هیجان و علاقه مندی نشان می دهد که در یک مهمانی رقص قوه تفکر باشکوهش وقتی کاملا آشکار می شود که موضوعی حس کنجکاوی او را تحریک کند. این خصیصه موجب می گردد که با زیرکی و قدرت تمام به جست و جوی آنچه که در مغز شما می گذرد، بپردازد و برای حصول به این هدف برخی از افکار خویش را برایتان بازگو می کند. تا زمانی که شما از او ثبات قدم نخواهید، زن بی نظیری است. شاید گوشزد کردن این نکته هم لازم باشد که او ممکن است خود را صادقانه عاشق شما بداند و بعد شخص دیگری را به مراتب مناسب تر از شما بیاید . او زودتر از هر زن دیگری می تواند شما را فراموش کند، مگر اینکه دائما در جوارتان باشد. گناهی هم ندارد. طبیعتش طوری است که تغییر و تحول را دوست دارد و حتی می توان گفت به آن عمیقا نیازمند است. تا زمانی که گذشت ایام به وی نیاموخته باشد که در زندگی پرماجرایی را می گذراند و این حالت را باالطبع شامل حال مردی که عاشقش است نیز می کند. وقتی پیشنهاد ازدواج شما را قبول کرد و همسرتان شد، آن وقت به مردان دیگری که نتوانسته اند با گرفتن یک زن صاحب یک حرمسرا شده باشند، دهان کجی خواهید کرد. بله، شما این موقعیت استثنایی را داشته اید که با یک زن ازدواج کنید ولی یک حرمسرا را به خانه خود بیاورید. زن شماره یک این حرمسرا قادر است هر چه بخواهید انجام بدهد، اگر شما خواهان وفاداری می باشید، او می تواند این چنین باشد ولی به شرط اینکه نیازهای قلبی اش را ارضا کنید. این زن از اینکه با شما هزاران فرسنگ مسافرت کند و هر سال در یک شهر بساط خانه و زندگی را بگسترد، ذره ای دلتنگ نخواهد شد. همانطور که گفتیم، او عاشق تغییر و تحول است و در نتیجه هیچ دلیلی نمی بینید که با ماجرهای زندگی شما مخالفت کند حتی اگر این ماجرا نوعی قمار بازی باشد. او پیوسته از تغییر وضع به هیجان نمی آید. زن متولد خرداد شم اقتصادی قوی دارد و اگر شما به کار تجارت مشغول می باشید، بهتر است مسائل و مشکلات خود را با او مطرح سازیدزیرا نه تنها می تواند نظریات جالبی ارائه بدهد، بلکه در این گونه امور مشوقی بهتر از او نمی توانید پیدا کنید. شما می توانید در صورت ضرورت از وی بخواهید که به دفترتان بیاید و برایتان کار کند تا در آمدی بیشتری را که به آن نیاز پیدا کنید. شما می توانید در صورت ضرورت از وی بخواهید که به دفترتان بیاید و برایتان کار کند تا در آمد بیشتری را که به آن نیاز پیدا کردید، بدست بیاورید.

بقیه متن در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 86/11/18ساعت 4:54 عصر توسط ساناز نظرات ( ) | |

<      1   2   3   4   5   >>   >

انجمن گفتگوی وبلاگنویسان ایران