سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ثانیه ها

زنان متولد اردیبهشت

صفحه - 1

زنی که طبیعت را دوست می دارد، زنی که مادر سخت گیری است، زنی که همسری فداکار وکمک دهنده است، زنی که عاشق موسیقی و ساز و آواز است، زنی که روحی بزرگ و بلندپرواز دارد.اگر همسر شماست، باید با او چگونه رفتار کنید؟ اگر نامزدشماست، باید دل او را چگونه به دست آورید؟ اگر دوست شماست، روحیات و صفات او از چه قرار است؟ روزی با یکی از دوستانم که دختر بسیار خوش مشرب و نویسنده ای است، صحبت می کرد و او اظهار می داشت که مادرش بزرگترین قلب ها و روح بلند پروازی دارد.این اظهار نظر او برای من که می دانستم مادرش در اردیبهشت به دنیا آمده است، کاملا عادی بود کما اینکه می دانستم خودش چون متولد ماه حوت (اسفند) می باشد، به باطن افراد بیش از ظاهر توجه می کند.

زن متولد اردیبهشت واقعا قلبی بزرگ و روحی بلند دارد ولو اینکه خیلی کوچک اندام باشد وقدش از یک متر و پنجاه سانتیمتر تجاوز نکند. و همین خصیصه است که به وی امکان می دهد در هر حالتی از عهده مشکلات احساسی زندگی خود بر بیاید و به هدفش برسد. زن متولد برج ثور از بسیاری جهات نمک زندگی محسوب می شود. او مخلوطی است از کلیه خصوصیاتی که مردها در جستو خویش می باشند وکمتر پیدایش می کنند. البته گاهی ممکن است چنان از کوره در برود که قوی ترین مردها رابه وحشت بیندازد و فراری دهد ( و یا لااقل وادار کند که زیر میز پنهان بشود ) اما یک چنین حالتی هرگز بدون دلیل به وی دست نمی دهد. معمولا اگر شما او را خیلی بیش از حد تحمل و اذیت نکنید و یا سرنوشت یک دست ورق واقعا جور نشدنی به دستش نداده باشد، بازی زندگی را خوب و با قدرت قابل تحسینی ادامه می دهد.

صفا و صداقت ذاتی اش با ریزه کاری های ظریف زنانه آمیخته است.بسیاری از زنان و دختران متولد این ماه از نظر شهامت و اخلاق از بسیاری از مردان جدی وخشن با همت تر می باشند، اما در عین حال به قدرت جادویی زن بودن خود نیز آنقدر اطمینان و اعتماد دارد که بگذارد اگر شما مایل هستید آقای خانه باشید، و اما اگر شما از عهده این کار برنیامدید، آن وقت خودش کنترلکارها را در دست می گیرد و هیچ بعید نیست که این کار را به شیوه ای کاملا مغایر با سیستم شما انجام دهد. او در زنگی خواهان یک مرد واقعی است و علت این امر هم این است که می داند خودش یک زن واقعی است و از این بابت هم سخت احساس غرور می کند. از نظر او زن بودن مفهومش عروسک پر زرق و برق بودن ، متظاهر به ضعیف بودن برای به دست آوردن خواسته هایش نمی باشد. خیلی طول نمی کشد که شما پی می برید او دارای فکر و عقیده خاص خود می باشد و آنقدر قدرت دارد که برای رسیدن به هدفش عجز و لا به نکند.

معمولا در یک زن متولد اردیبهشت آنقدر عزت نفس و تسلط به نفس وجود دارد که بتواند به هر نوع خواسته و تمایلی لگام بزند و اتفاقا چقدر بهتر است که او همیشه این کار را هم بکند زیرا اگر یکی از والدینش متولد برج حمل ( فروردین ) و یا اسد (مرداد‌)باشند، در او قدرت نشان دادن خشونت و بر پا کردن آشوب برای رسیدن به هدف وجود خواهد داشت و اگر چنانچه به هنگام تولد تحت تاثیر برج ( اسفند) ویا جوزا ( خرداد ) قرار گرفته باشد، یک چنین قابلیت به مراتب بیشتری در وی مشاهده می گردد، اما علی الاصول زن متولد برج ثور است خوددار و در اکثر قریب به اتفاق آرام و ساکت و از این بابت خدا را شکر گزار بود زیرا عصبانیتش به راستی شدید و هم آور می باشد .

دغلباز و ناپاک نیست


مردها همیشه این صفت او را که اطرافیانش را همانطور که هستند مورد قبول قرار می دهد، می ستایند. به هیچ صورتی دغلباز و ناپاک نیست و از این دو نظر می توان رویش حساب کرد. دوستان صمیمی اش ممکن است افراد عجیب و خارق العاده ای از اجتماع باشند اما به هر حال اکثرا از کسانی هستند که به قول معروف سرشان به تنشان به می ارزد.

اگر با کسی که مورد علاقه اش نمی باشد، برخوردی پیدا کند، هرگز برای پایمال کردنش قدم پیش نمی گذارد بلکه صرفا او را نادیده می گیرند. زن متولد اردیبهشت می تواند به طرزی چشمگیر نسبت به دشمنانش بی تفاوتی از خود نشان بدهد در حالی که نسبت به دوستانش وفاداری را به حد کمال می رساند و در خوشی و ناخوشی ایشان را ترک نمی کند. عزم راسخ و پا بر جای او در دوستی تقریبا نظیر ندارد.

تا چه وقت دوست شماست


دوست متولد اردیبهشت ماه شما هیچ یک از این کارها را غیر معمول قلمداد نمی کند و هر کدام را به نحوی توجیه می نماید . تنها چیزی که او را از شما انتظار دارد، این است که در مقابل دوستی صادقانه و اعتماد چشم بسته اش شما نیز مقابله به مثل کنید و اگر چنین نکردید، مانند قطعه ابری که در معرض وزش باد تندی قرار گرفته باشد، بی سر و صدا به گوشه ای پناه می برد و خود را از متن زندگی شما خارج می سازد.

نظیر همین عکس العمل را به هنگامی که ببیند دوستش توجه کافی به وی مبذول نمی دارد، از خود نشان می دهد، اما این حالت را شاید حمل بر حسادت او کرد. او به خوبی چشم چرانی های شوهر را تحمل می کند و بر خلاف زنان متولد برج حمل ( فروردین ) یا اسد ( مرداد‌ ) اگر شما در مقابلش از زن دیگری تعریف کنید ، بر افروخته نمی شود، عصبانیت منهدم کننده او وقتی بروز می کند که شما به راستی پا از گلیم خود فراتر گذاشته باشید. اگر طرز رفتار شما با زنان دیگر در ورای حدی باشد که او آن را مجاز می شمارد، آن وقت واقعا حالت تهدید آمیزی به خود می گیرد.

یک چنین حالتی دیگر ظاهر می شود و او واقعا باید در تنگنا قرار گرفته باشد تا عکس العمل شدیدی از خود نشان بدهد. شما می توانید در یک میهمانی با خوشگل ترین زن ها گرم بگیرید، اما همیشه به خاطر داشته باشید که میزان تحمل همسر متولد اردیبهشت ماهتان را بیش از حد متعارف مورد آزمایش قرار ندهید. وقوف به این حقیقت که تحمل و گذشت او بر خلاف آنچه که ظاهرا به نظر می رسد، دارای حد و مرزی است، برایتان جنبه حیاتی دارد. اگر شما هرگز عصبانیت او را ندیده اید، بهتر است هرگز آرزوی دیدنش را هم نکنید.

اهل فلسفه بافی نیست


مشهور است که زن ها خیلی بیش از آنچه تابع عقل خود باشند، پایبند احساسات خویش هستند اما این حرف به هیچ صورت مفهومش این نیست که یک زن متولد اردیبهشت عاقل و چیز فهم نمی باشد. او می تواند یک زن هم صحبت و یک همدم بسیار خوب برای یک مرد باشد، اما شخصا عشق سینه چاک درگیر شدن با موضوعاتی نظیر مسائل علمی نیست.

فارغ التحصیل شدن از دانشکده های متعدد اصلا جزو برنامه زندگی اش نمی باشد، داشتن یک اطلاعات را برای آنکه از قدر و منزلت معلومات داشتن برخوردار باشد، کافی می داند. وقوف به علت هر چیز و درک انگیزه هم رویدادی برایش خیلی مهم محسوب می گردد، با وجود این دو کسی نیست که ساعت ها وقتش را صرف مطالعه عقاید فلاسفه بکند و یا اینکه بگردد ببیند اختلاف ایدئولوژیست های بزرگ چیست. او یکی از طرفداران جدی فکرهای عملی است بدون اینکه بخواهد در لابلای تار و پودهای یک فکر یا ایده دست و بالش بند بشود. پاهای او محکم روی زمین قرار گرفته و او یک موجود عاقل و دانای خاکی است.

کمتر اتفاق می افتد که زن متولد این ماه آدم نا آرامی باشد، او پیوسه کوشش دارد تا جریان زندگی اش عادی و طبیعی به سیر خود ادامه بدهد و از درگیر شدن یا کشمکش ها و زد و بندها بیزار ست ( مگر اینکه به هنگام تولدش ماه در برج جوزا ( خرداد ) بوده باشد که در این صورت برخی اوقات دست به انجام کارهایی می زند که مفایر با تمایل ذاتی اش به زندگی آرام است) او به هیچ صورتی یک موجود احساساتی محسوب نمی گردد و ره این دلیل زندگی با او برای شما بسیار آسان است اما فراموش نکنید که یک هدف یا فکر وقتی نظر کامل او را به خود جلب می کند که به وی گفته شود این کار برایش خوب است و یا اینکه همه این کار را می کنند. یک چنین نصایح او را کسل می کند. برای ایجاد عکس العمل مناسب باید وی را مطمئن ساخت که از کار مورد نظر رضایت باطنی پیدا خواهد کرد.

دوستدار گل و زیبایی


شما کمتر ممکن است زن متولد اردیبهشتی را ببینید که از دیدن چند گل مصنوعی در گلدان خوشش بیاید و از دیدن آن لذت ببرد. گل های او بایدحقیقی باشند و احساس واقعی و بویی خوش از آن ها به مشام برسد.

تا جایی که برایش امکان داشته باشد خانه را با گل های مختلف می آراید. همیشه عطرهای خارجی و احیانا قدیمی را بکار می برد در حالی که تعدادی از ایشان برعکس ، بوی طبیعی ، یک بدن کاملا شسته و کاملا تمیز و هوای آزاد و بوهای خوش طبیعی، مثلا بوی نان تازه ای که در تنور پخته می شود، آشکارا قابل رویت است . بوی چمنی که بعد از یک شب بارندگی زده شده است،او را سرشار از شادی و نشاط می سازد. این هشداری است به شما که همیشه بعد از اصلاح عطر خوش بویی به کار ببرید و در خرید ادوکلن کمال دقت را مبذول دارید.

همانقدر که او به بوهای خوش علاقه نشان می دهد، از بوهای ناخوش و بد متنفر است. او کسی نیست که بتواند و یا بخواهد بوی بد را تحمل کند. پس هرگز به کارهای معمولی و خانه داری وادارش نکنید مگر اینکه خودتان پشت سرش بایستید و مرتبا اسپری خوش بویی در آشپز خانه بزنید.

احتمالا یکی از علل مسائل کوچک خانوادگی در منزلی که خانم آن متولد اردیبهشت است، بوی آشپزخانه و طبخ غذا است. در مورد بوهای خوب وبد علاقه او به طبیعت نقش عجیبی ایفا می کند، در یک خانه روستایی بوی اصطبل، و یا در کنار دریا بوی ماهی های صید شده شامه را به هیچ عنوان نمی آزارد زیرا اینها دارای بوهای طبیعی هستند. با توجه به این نکات شما خیلی راحت می توانید کاری کنید که او همیشه راضی باشد.

چه رنگ هایی را دوست می دارد


مشابه همین حساسیت را نسبت به رنگ ها نیز می توان در او دید و هر قدر رنگ ها غنی تر باشند، بیشتر نظر او را جلب می کنند و در این میان رنگ آبی اثر عجیب بر روی او دارد. این رنگ اعم از اینکه آبی آسمانی باشد یا آبی نیلی می تواند به راحتی او را ازخود بیخود سازد. رنگ های صورتی و قرمز کمرنگ نیز بیش و کم همین اثر را روی او می گذارند.

پس وقتی می خواهید به دیدن یک دختر متولد اردیبهشت بروید، خیلی بهتر خواهد بود که یک کراوات آبی بزنید و یا پیراهن صورتی بپوشید، اما مواظب باشید که این دو را یک جا بکار نبرید؛ زیرا علاقه عجیب او به طبیعت موجب شده است که حساسیت زیادی نسبت به هماهنگی بین رنگ های مختلف از خود نشان بدهد و اصلا مایل نیست که دوستانش به صورت پرده قلمکار لباس بپوشند. از نظر غذا به طعم آن سخت اهمیت می دهد.

اگر او را برای شام به رستوران می برید، محلی را انتخاب کنید که سر آشپز خوب و معروفی داشته باشد. رستورانی که قبل از غذاسوپ لوبیا سرو کند، بدون شک نظر او را از شما بر می گرداند. علاقه او به غذاهای خوش طعم موجب می شود که علی الاصول آشپز قابلی باشد. احتمالا هیچ کس به اندازه زن متولد این ماه نمی داند که یک معده خالی را چگونه باید پر کرد و از انجا که معده یکی از دو کلید قلب مرد است، آشپزخانه بزرگترین حیله ای است که زن متولد اردیبهشت آن را برای به دام انداختن مرد دلخوهش بکار می برد.

بقیه متن در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 86/11/18ساعت 4:18 عصر توسط ساناز نظرات ( ) | |

زنان متولد فروردین

صفحه - 1

« عشق از زندگی جدا بوده است» بدون شک منظور افرادی غیر از زن های متولد فروردین ماه است . نمی دانم به کسی که عاشق یک چنین زنی باشد ، باید تبریک گفت و یا به حالش متاسف بود . ممکن است تصور کند که عشق همه چیز زندگی است .در حالی که او چنان مجذوب دنیای خاص خویشتن است که در عمل فقط آن را همه چیز زندگی می داند . او بیش از هر زن دیگری در این دنیا می تواند بدون مرد زندگی کند.طبیعی است که زندگی بدون مرد ، مفهومش زندگی بدون احساسات عاشقانه نیست . او همیشه دلش می خواهد وشاید بتوان گفت نیازمند به آن است که قلب مهربان و خواب های طلایی اش به خاطر او بتپد و به همین دلیل هم همیشه یک چنین موجودی در ذهنش وجود دارد و موجودی که ممکن است مربوط به سالهایی بس طولانی گذشته و یا سالهای بسیار دور آینده باشد اما به هر حال او درشبهای مهتابی بهار به این عشق رو یایی خود می اندیشد و یکبه جالب آنکه بر غم وجود یک چنین آرزوی عمیقی اگر یک چنین شخصی وجود خارجی نداشته باشد ، کمبود آن را احساس نمی کند زیرا همیشه در ضمیر ناخود آگاهش معتقد است که هر کاری را ه یک مرد می تواند بکند ، خودش قادر است بهتر از آن را انجام بدهد.زن متولد فروردین خودش راهش را در زندگی باز می کند و مایحتاج زندگیش را خودش فراهم می آورد و از حقش دفاع می کند بدون اینکه نیازی به وجود خودش خودش فراهم می آورد و از حقش دفاع می کند بدون آنکه نیازی به وجود یک مرد داشته باشد .

به نظر او انجام کارهایش به دست خودش خیلی سریعتر از آن صورت می گیرد که به انتظاردیگری بنشیند و طبیعی است که یک چنین خصوصیاتی به مزاج مغرور مردها خوش آیند نیست . زن متولد فروردین مثل مرد متولد این ماه خواهان رهبری وپیشتازی است و این خواسته شامل تمایل او به برداشتن اولین قدم در امور عشقی نیز میگردد.دختران متولد این ماه همیشه تعدادی عاشق سینه چاک در اطراف خود دارند و با وجود این همیشه در تخیلات خود دنبال کسی می گردند که جزو این عده نباشد . او در صورت لزوم می تواند سریعا همرنگ جماعت بشود ولی در عین حال دارای آن سرسختی نیز هست که بتواند از راحتی ها چشم بپوشد و با سیل مخالفت ها سینه به سینه بجنگد و به سینه هر مردی که عشقش را مورد تهدید قرار داده است ، دست رد بزند. این درست نمونه کاملی از خصوصیات اخلاقی یک متولد ماه فروردین است و او حتی پس از اینکه در زیر ضربات خرد کننده حوادث به کلی درمانده شد و تنها طفلش از دنیا رفت و مردی که دوستش می داشت وجایش را برای خاطر او به خطر انداخته بود ، ترکش کرد، باز قادر است بگوید که : « باشد و فردا هم برای خودش روز دیگری است » و این برای آمدنش انتخاب کرده است. زنی با قدرت فراوان که می تواند بر همه غمنامه ای یک نقطه پایان بگذارد و قادر به ایفای کامل نقش یک زن است و یعنی فرو ریختن اشک در موقع لزوم و به عهده گرفتن نقش مرد به هنگامی که مردی در زندگی او وجود نداشته باشد .

طبیعی است داشتن یک چنین خصوصیات تهاجمی چندان جالب نیست و اما خوش بینی و امید او به آینده روشن ، ضامن معتبری برای سعادتمند شدنش می باشد. زن متولد فروردین ، در صورت مساعد بودن زمینه در ابراز عشق پیشقدم می شود و بگذارید او بفهمد که دوستش دارید و اما خیلی هم دنبالش نروید . وفاداری او به عشق تا زمای که شما به آن پای بند باشید ، خارق العاده است زیرا وی اصولا موجودی رمانتیک می باشد. او به هیچ صورت مایل نیست که شکار بشود و اما اگر دید که شما تعقیبش نمی کنید ، دلسرد می گردد کما اینکه او از مردی که بخواهد به طور کامل بر وی مسلط باشد ، گریزان و از مردی هم که خودش را روی پاهای او بیندازد، روگردان و بیزار است.متولد فروردین قبل از آنکه بگذارد گرمی عشق سراسر وجودش را در بر گیرد، می خواهد با دل مرد دلخواهش دست و پنجه نرم کند تا در این کشاکش طعم قدرت مردانه او را بچشد. او به طرز باور نکردنی رویایی است و همیشه آرزو دارد پرنس مورد علاق اش سوار بر اسبی سفید بیاید و او را برباید و به خاطر عشق او بادنیا بجنگد و آنچه را می خواهد در اختیارش بگذارد ، بدون اینکه قدرت مردانگی خود را فراموش کند و چون یک چنین موجودی فقط در رویا وجود دارد ، اغلب تنها می ماند . روزهایش روشن و مملو از هیجان است و شب هاییش تاریک و خاموش اما شعله های امید هرگز در قلبش خاموش نمی شوند و او پس از هر شکست قدم تازه ای پیش می گذارد. او باید از عشق خود احساس غرور کند اما این امر نباید موجب بشود کهشما ذوق و استعداد او را نادیده بگیریدو هر قدر نیاز مندی او شما زیاد تر باشد، باز کوشش می کند که دو برابر آن نیازمندی های شما را بر آورده سازد. اومی تواند از خطای دوستانش چشم بپوشد ، مال و وقتش را صرف دیگران کند ، اما وقتی پای دل به میان آمد، ناگهان موجود دیگری می شود . آنچه که از آن اوست . این امر قاطعیت مطلق دارد. کوچکترین خطایی می تواند حسادت او را مثل یک بمب منفجر کند. مراقب باشید که در حضورش از هندمند مورد علاقه خود تعریف نکنید و یا از زن دیگری ولو اینکه از دوستان او باشد ، صحبتی به میان نیاورید .

مردی که زنش متولد فروردین است ، بهتر است در اداره منشی مرد داشته باشد . این زن حد متوسط ندارد و اگر دلش بشکند ، در مدتی بسیار کوتاه از توده ای آتش تبدیل به قطعه ای یخ می گردد اما نکته مهم این است که آتش تنش زود خاموش می شود در حالی که سردیش ابدی است.زن متولد ماه سال چه قبل از ازدواج و چه بعد از آن خواهان آزادی فراوان است و متوقع است که شما به وی و وفاداریش اطمینان کامل داشته باشید در حالی که عکس این امر را الزامی نمی داند. او به رغم تمایل شدیدی که به آزادی خود دارد ، فوق العاده به شوهرش وفادار است و متولد این ماه به طور طبیعی قادر به دوست داشتن دو مرد نیست زیرا بیش از آن صاف و صادق است که بتواند یک چنین نقش ریا کارانه ای را به عهده بگیرد و ایفای نقش کند.

اگر این زن، شوهر داشته باشد و عاشق مرد دیگری گردد، قبل از آن که به وی خیانت کند ، رک و راست حقیقت را به شوهرش می گوید که دیگر نمی تواند زندگی مشترکی داشته باشد. این زن می تواند شور و هیجانی بسیار عمیق و تخیلاتی صوفیانه و عارفانه داشته باشد . این دو خصلت به شیوه ای غریب در وجود او با هم آمیزش دارند. او هر نوع رابطه ای را صمیمی و حقیقی و ابدی می داند و خیانت و بکار بردن را به کلی احمقانه و غیر ضروری می داند. عشق او مثل حرکات و گفتارش بی غل وغش و رک و پوست کنده است.زن متولد برج اصولا واجد قابلیت های زیاد است، به طوری که تقریبا از عهده انجام هر کاری از فروشندگی تا نخست وزیری بر می آید. اگر در ارتش باشد ، خشونت یک گروهبان را به خود می گیرد و اگر مانکن باشد، ظرافت های یک دختر تمام عیار هیجده ساله را در خود بوجود می آورد . به هر صورت به شغل و کارش علاقه مندی نشان می دهد و به این دلیل کمتر ممکن است که از کار به خاطر عشقش دست بردارد.

بقیه متن در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 86/11/18ساعت 4:14 عصر توسط ساناز نظرات ( ) | |

دیگر شعری نخواهم گفت
نه اینکه فکر کنی فراموشت کرده ام
و یادم رفته فاصله ای را که بین من و توست
نه اینکه فکر کنی تسلیمم کرده اند
قصه غصه های تمام نشدنی
غم های ناگفتنی
نه
اما
بوی غمهای قدیمی
مثل بوی سقفی که نم گرفته است
یکروز سرانجامش آوار شدن است
دفن شدن است
و من ترک می کنمشان
تنهایشان می گذارم
فراموششان می کنم
و می گذارم که خیال تو
در درون من
همیشه تازه بماند
نه اینکه روی تکه ای کاغذ
بوی ماندگی بگیرد
می دانی که چقدر عاشق قصه های بی پایانم
عاشق ادامه ها
سه نقطه ها
و تا ابد!
دیگر شعری نخواهم گفت
و می دانم که اگر شعر نگویم
به اندازه تمام ناگفته هایم
به اندازه تمام راههایی
که به تو ختم می شوند
شاعر خواهم ماند!
شاعر خواهم ماند!

نوشته شده در چهارشنبه 86/11/17ساعت 11:40 عصر توسط ساناز نظرات ( ) | |

مردان متولد اسفند

صفحه - 1

مرد متولد اسفند ماه به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منقی کامل یا مثبت کامل است. اگر می خواهید زن یک مرد متولد اسفند بشوید، مواظب باشید که: از او زیاد انتقاد نکنید، از کم کاری و خونسردی او نرنجید، حتما هفته ای دو سه بار به او بگویید که دوستش دارید. اگر مرد متولد اسفندی بر سر راه شما قرار دارد و این احتمال است که روزی هر دو دارای یک نام خانوادگی بشوید، سخت مراقب باشید زیرا در صورت وقوع یک چنین رویدادی برای شما حد وسط وجود نخواهد داشت یا آینده ای بسیار درخشان خواهید داشت و یا به کلی آن را در هم خواهید ریخت.قبل از آنکه تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنید، بهتر است اطمینان پیدا کنید که او قادر به درک و بهره برداری از موقعیت های مناسب زندگی خود می باشد یا نه؟ اگر او را قادر به انجام یک چنین کاری دیدید، می توانید مطمئن باشید که به قول معروف نانتان در روغن خواهد بود و شما یکی از خوشبخت ترین زنان روزگار خواهید شد،‌ چه شوهری نصیب شما می شود که از ثروت و شهرت چیزی کسر نخواهد داشت اما اگر مشاهده کردید که او از زمره کسانی است که موقعیت های عالی را با بی اعتانیی از دست می دهد و در حدی نامتعارف پیرو ضرب المثل «سیلی نقد بهتر از حلوای نسیه است» می باشد و حالت تنبلی و رخوت او را از تعقیب کارهای جدی باز می دارد. بهر حال شما لبه پرتگاه بسیار ژرفی قرار گرفته اید.

مرد متولد اسفند ممکن است واجد همه آن چیزهایی باشد که شما خواهان آن هستید و یا برعکس فاقد همه آنها نباشد. منش زندگی او چنان است که به طور مرتب رو در روی موقعیت های بی نظیر قرار می گیرد و اینجاست که باید قاطعانه تصمیم بگیرد و با تصمیمی راسخ بر روی تمام رؤیاهایی که مانع پیشرفت و موفقیت او می گردند، خط بطلان بکشد، اما اشکال کار در این است که برخی از متولدین این ماه اصلا قادر به تشخیص موقعیت های مناسب نمی باشند و حس شناسایی« فرصت » در آنها ضعیف است و گوششان صدای در زدن بخت و اقبال را اصلا نمی شنود.مرد متولد اسفند آدم ضعیف النفسی نیست و عیب کار فقط در این است که گاهی چشمک های یک ستاره آنقدر نظر او را به خود جلب می کند که متوجه طلوع خورشید نمی گردد. طبیعی است که تمام متولدین این برج این چنین رویایی نیستند اما یقین داشته باشید که اکثرا اینطورند.

با وجود این امیدواری هایی نیز هست تاهست امید هم هست و برغم عدم قاطعیت که در اگثر متولدین این ماه به چشم می خورد، در آوردن نان و تأمین زندگی یک امر الزامی است و وقتی او در این راه گام بر می دارد، قدرت درک بسیارش که ناشی از تأثیر سیاره نپتون است، همراه با هوش سرشاری که به طور طبیعی در وی نهفته این امکان را به وجود می آورد که یک شبه ره صد ساله بپیماید و به شهرت و مقام، حتی ثروت های سرشار برسد، و اگر هیچ کدام از اینها نشد، می توانید روی احترام و تأمینی که به دست می آورد، حساب کنید. بعید نیست مرد متولد اسفندی که شما می شناسید، از این گروه باشد.از سوی دیگر، باید با صراحت گفت که اگر او مثلا تا سن 25 و 30 سالگی نتوانسته باشد بار خود را ببندد و از موقعیت های مناسب زندگی بهره گیری های لازم را کرده باشد، بعید به نظر می رسد که آینده درخشانی در پیش داشته باشد.وقتی می گویم که آینده درخشانی نخواهد داشت، منظورم آینده خانوادگی اوست که شامل حال شما، فرزندان شما و زندگی شما می گردد، در حالی که ممکن است از نظر خصوصی وضع رضایت بخشی داشته باشید.

بسیاری از متولدین اسفند که قدرت ریسک کردن را ندارند، از صمیم قلب به آنچه دارند، دلخوش و راضی می شوند، بدون اینکه توجه داشته باشند که همسر و فرزندان ایشان ممکن است اصلا راضی نباشند. در یک چنین مواردی او حداکثر رضایت خاطر را از رویاهای طلایی خویش به دست می آورد و یک لقمه نان و پنیر را برای زنده ماندن کافی می داند، در حالی که از نظر شما زندگی فقط یک غذای بخور نمیر نیست، زندگی تفریح و گردش، لباس های خوب، سفر و سیاحت و با مردم معاشرت لازم دارد. اگر آنقدر عاشق او هستید که حاضرید همه این کمبودها را تحمل کنید، بسیار خوب، بروید و پای سفره عقد بنشینید، اما از همین حالا بدانید که در طول زندگی زناشویی ناچار خواهید بود برای آنکه شاهد عقب ماندن خود از دیگران نباشید، بار او را هم به دوش بکشید، به این معنی که نه تنها باید برای خود کار مناسبی پیدا کنید و به قول معروف یکپا مرد خانواده بشوید، بلکه مراقب کار و نحوه فعالیت شوهر خود نیز باشید.حال به یک مطلب دیگر می رسیم و آن مسئله عواطف و احساسات مرد متولد اسفند است. این هر عیب و کم و کسری که داشته باشد، از نظر امور عشقی بی نظیر است. عشق و احساست جزیی از وجود این مرد است. تا جایی که می خواهم بگویم بدون آن زندگی برایش نه تنها مفهوم خود را از دست می دهد، بلکه واقعا غیر ممکن می گردد. روزی که خورشید عشق در قلب یک مرد متولد اسفند طلوع می کند،‌ دنیا شاهد تولد یک نقاش بی نظیر، یک شاعر بی همتا و بالاخره یک هنرمند عالیقدر می گردد.تا اینجا با صراحت تمام راجع به متولدین اسفند مطالعه شد که نمی توانند از موفقیت های مناسب زندگی خود بهره برداری کنند و بیشتر عمر خود را در رؤیاهای طلایی خویش بسر می برند، اما حالا به ذکر خصوصیات اقلیمی می پردازیم که درست بر عکس گروه اول از هر موقعیتی حداکثر استفاده را می برند. چنین مردی بدون هیچ نوع شک و شبهه، بهترین صیدی است که ممکن است به تور یک دختر بیفتد. او کسی است که ممکن است به راحتی یک دانشمند و یا سیاستمدار بشود. یک چنین مردی از آن مقوله مردانی است که زن هرگز امکان پیدا نمی کند توقع بیشتری از او داشته باشد، و یک چنین حالتی برای هر زنی ایده آل محسوب می گردد، حتی اگر در نظر بگیریم که هر روز عصر مقدارد ناچیزی از گرفتاریهای عظیم خود را با خود به منزل می بردند. خوب، این کاملا طبیعی است که آدم بدون نقص در دنیا وجود ندارد حتی یک متولد دی که به طرز غیر عادی اهل عمل است،‌و یا یک مرد متولد فروردین که نبوغی خداداد در اداره امور دارد،‌ آنها نیز دارای نقاط ضعف هستند.

نکته مهم این است که بر خلاف جریان آب شنا می کند،‌ در هر متر از پیشرفت خود هدیه گرانبهایی از افتخار و ثروت نثار پای همسر و فرزندان خود می نماید.مرد متولد اسفند متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمی نشیند، او تا زمانی که شخصا به مطلبی پی نبرده باشد، نظریه ای ابراز نمی دارد و تازه در این حالت نیز او حالت انتقاد نخواهد داشت. خیلی به ندرت ممکن است به کسی اتهامی وارد کند و در مقابل به میزان وسیع گذشت از خود نشان می دهد. کوشش او در درک دیگران چشمگیر است. دوستان او خیلی به وی اعتماد می کنند و هرگز این فکر در سر ایشان پیدا نمی شود که ممکن است از آنچه به وی می گویند، سو‌ ء استفاده کند. عقاید و رفتار دیگران به هر قدر او را شوکه نمی سازد.

بقیه متن در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

نوشته شده در چهارشنبه 86/11/17ساعت 9:8 عصر توسط ساناز نظرات ( ) | |

مردان متولد بهمن

صفحه - 1

مرد متولد بهمن دارای دوستان زیادی است، از اقرار به نقطه ضعف های خود منزجر است، حسود و سوءظنی نیست، هارت و پورت و هیاهو دارد،‌ در ازدواج کند است، در بیماری وسواسی است.

مرد متولد بهمن نباید انتظار داشته باشید که در امور عشقی رفتاری مشابه مردان دیگر داشته باشد، یک چنین انتظاری از یک چنین مردی بدون شک موجب ناامیدی شدید شما خواهد شد. وقتی پای دوستی در میان است، شما می توانید به طور نامحدود روی او حساب کنید، اما عشق برای او چیز دیگری است.رفتار یک پسر جوان متولد بهمن با شما در هیچ صورتی مشابه رفتار پسران دیگر نیست، این رفتار ظاهرا چنان است که یقین دارید کوچکترین علاقه ای به شما ندارد و آن وقت یک روز ناگهان می بینید که از شما خواستگاری می کند، دلیل آن هم خیلی ساده است، آن ها حتی با بدترین دشمنان خویش حرف خود را با جمله: « ببین دوست من » شروع می کند، برای ایشان هر رابطه ای دارای یک قاب بزرگ دوستی است،‌اما هیچ بعید نیست که در میان این قاب های بزرگ یکی دارای یک قاب مضاعف به اسم عشق باشد.

یکی از دلایل دیر ابراز کردن عشق در متولد بهمن این است که علیرغم علاقه شدیدی که به آگاه شدن به اسرار دیگران دارد، از برملا کردن راز دل خویش خود داری می کند. دائما سعی می کند آنچه را که در درونش می گذارد، مخفی نگاه دارد. به نظر عده ای از روانشناسان مرد متولد بهمن از سر در گم کردن دیگران لذت می برد.مرد متولد بهمن ذاتا اجتماعی است و به این دلیل اگر ورزشکار باشد، عضو بی نظیری در بازی های تیمی خواهد بود، او مقررات حاکم بر رفتار و وظایف گروه ها را به خوبی درک می کند، برای هر یک از اطرافیان خویش ارزش قائل است، در حالی که فقط برای تعداد محدودی از کسانی که با ایشان برخورد می کند، ارزش خیلی خاص قائل است. اغلب مردان متولد این ماه خودخواه و مغرور هستند، اما دقت کنید که این نقص را به رخ شان نکشید زیرا به هیچ صورتی نمی توانند انتقاد را تحمل کنند و این ضعف چنان در ایشان شدید است که اگر فرشته ای را که خود در نظر دیگران ساخته اند، بشکنیم، به کلی اعتماد به نفس خود را از دست میدهد.مرد متولد بهمن به عبارت دیگر به صورتی غیر عادی افکاری در سر می پروراند که اصلا عملی نیستند، و به این دلیل در طول زندگی راه و روش خویش را مرتبا تغییر می دهد. یکی دیگر از اختصاصات او این است که خیلی پرکار به نظر می رسد، درحالی که اگر دقت کنیم، متوجه می شویم که قسمت اعظم آن فقط هیاهو است نه کار مثبت. یکی از محسنات او این است که میتواند منافع خود را به خاطر منافع دیگران نادیده بگیرد، ‌پس به عنوان شریک زندگی می توانید امیدوار باشید که به خواسته های شما مطرح خواهد بود، در این جهان پهناور میلیون ها نفر زندگی می کنند که هر کدام خواسته هایی دارند و خواسته هر کس هم برای خودش اهمیت خاص دارد.

برای مرد متولد بهمن هرگز این امکان وجود ندارد که به خاطر یک نفر از دنیا برود، او جزیی از جمع است و این وضع را تا آخر عمر هم حفظ خواهد کرد.تجزنه و تحلیل همه مسائل و مواردی که با آنها مواجه می شود، کار ابدی این مرد است، به این دلیل یکی از وظایف دائمی شما این باید باشد که دقیقا مراقب رفتار و گفتار خود باشید زیرا در سر شوهرتان روزی هزار بار جمله منظورش از این کار ( یا این حرف ) چه بود؟ تکرار می گردد و هر دفعه هم با موشکافی فراوان به جست و جوی جواب آن می پردازد. یافتن جواب برای مسائل مختلف او را به شدت تحریک می کند. اگر دیدید شبی بی خوابی به سرش زده است و مرتب این شانه می شود، علت را عدم موفقیت در حل جدول کلمات متقاطع روزنامه عصر بدانید.

دختری که بخواهد او را به دام ازدواج بیندازد، باید حتما دوز و کلکی جور کند. یک کتاب باز هرگز مورد مطالعه او قرار نمی گیرد، کنجکاوی او همیشه به صفحاتی است که لبه آنها به هم چسبیده است. اگر شما در روزهای قبل از ازدواج به او بی محلی کنید و یا سرتان فقط به کار خودتان مشغول باشد، از او واکنشی خواهید دید که به راستی تعجب آور خواهد بود. اگر یک هفته از تماشای فیلمی اظهار رضایت بکنید و هفته بعد بگویید که حوصله رفتن به سینما را ندارید، فورا این سئوال در سر او پیدا می شود که چرا تا این حد دمدمی مزاج هستید،‌کمااینکه او به طور مرتب از خود می پرسد چرا فلان عطر را زده اید، چرا لباستان اینقدر کوتاه است، چرا اینطور توالت کرده اید و ... تا جواب یک یک این سئوالات را پیدا نکند، کوچکترین قدمی پیش نمی گذارد. طبیعی است که این دست به دست کردن ها و طفره رفتن ها و بی تفاوتی ظاهری ممکن است شما را فراری بدهد، آن وقت او با نگاهی حسرت بار ازکف رفتن شما را نظاره می کند و بعد به دنبال سوژه دیگری برای بررسی می رود. او ذاتا شلوغ است و حتی در خندیدن نیز سر و صدا به راه می اندازد. ضمنا در روابط با همسر خود اهل خشونت نیست و بد رفتاری او فقط در حد سرپوش گذاشتن به روی ضعف های شخصیت خویش است. به احتمال خیلی زیاد مرد متولد بهمن در طول زندگی خود مقام و شخصیتی کسب می کند. او برای اینکه سری توی سرها داشته باشد، خود را به آب و آتش می زند و بالطبع ممکن است یک بار موفق بشود، این موفقیت می تواند از بردن جایزه نوبل تا انتخاب شدن به عنوان بلند قد ترین مرد شهر باشد.گروهی از مردان بهمن ماه به شدت وسواسی هستند که شاید علت آن ترس خارق العاده آنها از میکرب و بیماری است. البته او حداکثر سعی ممکن را به عمل می آورد تا این ترس خود را، مخصوصا از نظر کسی که نسبت به او تعلق خاطری دارد، پنهان کند، اما با اندکی دقت می توان این ترس را در واکنش های غیر عادی او ملاحظه کرد.

بقیه متن در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

نوشته شده در چهارشنبه 86/11/17ساعت 9:4 عصر توسط ساناز نظرات ( ) | |

<      1   2   3   4   5   >>   >

انجمن گفتگوی وبلاگنویسان ایران