سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ثانیه ها

مردان متولد دی

صفحه - 1

قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، و در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر از ویژگیهای مهم مرد متولد دی ماه است.پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز، او مقام را به ثروت ترجیح می دهد. مرد متولد دی دیواری به ظاهر غیر قابل عبور به دور خود می کشد، او در عین حال تا حدی خشن و بسیار مصمم است. اگر چه در بدو امرچنین به نظر می رسد که خواهان دوری جستن از دیگران و عزلت گزینی است، اما نه تنها در حقیقت این چنین نیست، بلکه اگر خوب دقت کنید، می بینید که بسیار هم جاه طلب و شهرت پرست است.یک چنین دو گانگی در امور عشقی او نیز به چشم می خورد، به این ترتیب که با وجود آنکه سخت رویایی می باشد، سیاره زحل،‌ یعنی جرم سلوی که حاکم بر کردار و رفتار او است، مانند یک ترمز قوی جلوی ابراز احساسات وی را می گیرد. این سیاره به طور مداوم از او می خواهد که موجودی آرام،‌ اهل عمل و جدی باشد.

این اعمال نقوذ که در واقع مغایر با خصوصیات ذاتی اوست، گاهی اوقات منجر به سر زدن کارهایی از او می شود که موجب تعجب اطرافیانش می گردد.احتمالا اولین چیزی که در یک مرد متولد دی نظر شما را به خود جلب می کند، زبان نیش دار اوست، اما اندکی بعد می بینید که در این مورد نیز دوگانگی خاصی در اوست. به این ترتیب که متوجه می شوید کلمات و جملات ناخوش آیند او از روی قصد و نیت خاصی نیست و اندکی پس از آنکه یک چنین جملاتی از دهانش خارج شد، سعی می کند آن را رفع و رجوع کند.

اگر بتوانید پا به خلوت درون یک مرد متولد دی بگذارید، با کمال تعجب در نهاد او موجودی می بینید سرشار از شادی و نشاط، و دستخوش رؤیاهای طلایی و آرزومند دستیابی به بی قیدی و آزادی های بی حد و حصر که همه این تمایلات و آرزوها به طور سربسته در وجود او مخفی مانده و به ندرت عرض وجود می کند.در هفته ها و حتی ماه های اول آشنایی خود با یک مرد متولد دی این توهم به شما دست می دهد که رسیدن به منصب عالی را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهد و اگر از وی پرسیده شود که بین شما ( عشق ) و یک مقام برجسته باید یکی را انتخاب کند بدون کوچکترین تردید مقام را انتخاب خواهد کرد، اما اگر فقط قدری حوصله به خرج بدهید،‌خواهید دید که قضاوت شما تا چه حد اشتباه آمیز بوده است و در سینه او چه قلب گرم و عاشق پیشه ای در حال تپیدن است. پس از پی بردن به حقیقت امر بهتر است به آنچه که دستگیرتان شده اکتفا کنید.

به عبارت دیگر هرگز انتظار نداشته باشید که گفتار و رفتار وی نشان دهنده این انتخاب درونی باشد زیرا مرد متولد دی کمتر به عشق خود اعتراف می کند. در حقیقت سیاره زحل با قدرت خود هرگز اجازه نخواهد داد که اعترافات صادقانه بر زبان متولد دی ماه ظاهر بشود و اندیشه ها و تمایلات باطنی او آشکار گردد.مرد متولد دی چنین وانمود می کند که اصلا نیازی به تعریف و تمجید ندارد و حتی به هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم به شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش می گردد، اما حقیقت این است که او با تمام وجود خواهان آن است که مرتبا به وی بگویید که چه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی است.مرد متولد دی جاه و مقام را به ثروت ترجیح می دهد و قلبا مایل است مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند ولی گمنام. حتی ثروت برای او وسیله کسب قدرت و شهرت است.

در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجود دارد که منحصر به خود اوست و آن این است که در جوانی بسیار جدی است ولی به تدریج که پا به سن می گذارد،‌ نرم می شود تا جایی که در میانسالی، تبدیل به یک آدم خوش مشرب و اجتماعی می شود، به این ترتیب اگر شما همسر او هستید، با مشکل خاصی در زندگی خود مواجه هستید و از یک نظر مدار زندگی شما بر خلاف زنان دیگر در حرکت معکوس می چرخد، به این ترتیب که زنان دیگر باید در اوایل زندگی دندان روی جگر بگذارند و سر به هوایی های شوهر خود را تحمل کنند. به این امید که پس از پا به سن گذاشتن سر به راه و آرام خواهند شد، در حالی که شما درست برعکس در ابتدای زندگی خیالتان از بابت سر به هوایی و هوسبازی آقا کاملا راحت خواهد بود اما هر چه که آقا پا به سن بگذارد، خطر عاشق شدنش بیشتر است. او به طور حتم به شما پیشنهاد نخواهد کرد که ماه عسل خود را در پاریس بگذرانید، اما هیچ بعید نیست که سی سال بعد با اصرار از شما بخواهد که سفری به تاج محل هندوستان بکنید زیرا شنیده است که شب های مهتابی آن بسیار عاشقانه است.

یک چنین حالتی لااقل از یک نظر بسیار خوب است و آن پیش نیامدن احتمال طلاق و جدایی در ده سال اول زندگی است. در سال های اول زندگی هیچ زنی به اندازه شما خیالش از جانب همسرش راحت نخواهد بود، اما البته این احتمال وجود دارد که بعدها فیل او یاد هندوستان کند که در این حالت نیز موضوع به دو دلیل بزرگ هرگز جدی نخواهد بود: اول اینکه در سنین میان سالی دیگر آن شور و هیجان جوانی در وی وجود ندارد و دوم اینکه مرد متولد دی واقعا عاشق خانه و خانواده خواهد شد، لذا الفت و هم بستگی خانوادگی مانع از بوالهوسی های مخرب و آزار دهنده وی می گردد.علاقه این مرد به خانواده ای که در آن متولد و بزرگ شده است، نه تنها با ورود شما به زندگی از بین نمی رود بلکه تقلیل هم پیدا نمی کند و خیلی به نفع شماست که سعی کنید نسبت به پدر و مادر و برادران او علاقه مندی از خود نشان بدهید.

او هرگز در نقش یک عاشق دل خسته ظاهر نمی شود، اما شعله علاقه هرگز در دل وی خاموش نخواهد شد و این شعر حافظ که می گوید: « آتشی که نمیرد همیشه در دل ماست» در باره وی کاملاصادق است.حمایت مرد متولد دی از همسر و فرزندانش زیاد و جدی است و این مرد با گذشت زمان تغییر پیدا نمی کند. برای او شما همیشه همان دختر جوانی هستید که در روزهای اول آشنایی با او بوده اید و فرزندانش نیز همیشه کودکان او هستند حتی اگر خود صاحب کودکان متعدد باشند و به شغل وزارت برسند.

بقیه متن در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

نوشته شده در چهارشنبه 86/11/17ساعت 9:1 عصر توسط ساناز نظرات ( ) | |

مردان متولد آذر

صفحه - 1

مرد متولد آذر صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی قیدی، و طرفدار تنوع و مسافرت و بطور خلاصه خطرناکترین شوهردنیاست.حقیقت این است که مرد متولد آذر از نظر بعضی ها خیلی دمدمی مزاج است، لحظه ای او را می بینید که شمشیر به دست و سوار بر اسب سفید به وسط میدان می تازد تا به رتق و فتق امور بپردازد و اندکی بعد او را مشاهده می کنید که خود را نخود هر آشی می کند و پابه پای تمام برنامه ها نقشی ایفا می نماید.کنجکاوی مرد متولد آذر و بی قراری او در فیصله دادن هر چه زودتر مشکلات چنان زیاد است که به راستی گاهی نمی توان حدی برای آن قائل شد.

یکی دیگر از ویژگی او این است که پیوسته گروهی در اطراف وی دیده می شوند و بالنتیجه برای دستیابی به چاره ای جز این ندارید که راه خود را از بین این جمع باز کنید، از سوی دیگر لازم است عنوان کرد که به هیچ وجه جایز نیست نسبت به این شخص بدبین باشید، چه او بلاشک یکی از خوشبین ترین افرادی است که خداوند کرده است. و آنقدر خوشبین است که اگر یکی از دشمنایش یک دهانه اسب برای او ارسال دارد، به خود می گوید حتما اسبش را فراموش کرده است. طبیعی است یک چنین خوشبینی ممکن است خطرناک باشد زیرا در اثر آن چنان به مردم اعتماد می کند که حدی بر آن متصور نیست، البته من منکر آن نیستم که این خوش بینی از نظر زن و فرزندانش یک امتیاز جالب محسوب می شود.خوشبختانه برای او و احتمالا برای او و احتمالا برای شما، مرد متولد آذر آدم فوق العاده خوش شانسی است و این شانس اغلب در لحظاتی که خوشبینی های بی دلیل او برایش گرفتاری ایجاد می کند، به داد او می رسد، او آنقدر خوش شانس است که اگر به مس دست بزند، طلا می شود و طبیعی است که آدمی با چنین خوش شانسی خوش بین هم می شود.

خوش شانسی او در مسائل عاشقانه نیز قابل رؤیت است و اگر احیانا پای عشقی در میان بیاید که نتواند عاقبت خوشی برای او داشته باشد، زود به ریشه آن پی می برد و دست از آن می شوید.مرد متولد آذر صاحب بزرگترین کلکسیون دوست و آشنا در دنیاست و این دوستان اغلب دوستان واقعی و هستند زیرا به هنگام انتخاب مرد متولد آذر به جای توجه به ظاهر دوستان، دقت خود رامتوجه باطن آنها می سازد، در مقابل تعداد دشمنان او بسیار محدود است. کسانی که از رک گویی او آزرده خاطر می شوند، چند روزی و یا چند هفته ای با او بد می شوند و در جرگه مخالفین در می آیند، اما پس از مدتی پی می برند که او بدون هیچ گونه قصد و غرضی حقیقت تلخ را گفته و منظور آزار و اذیت نداشت است.همانطور که قبلا گفته شد، سیاره کسی که در ماه نهم سال متولد شده، مشتری است و کسی که تحت تأثیر این غول منظومه شمسی قرار داشته باشد، کمی در رفتار و گفتار بی ملاحظه است، اما بدجنس و موذی نیست.

راجع به بد زبانی و نحوه سخن گفتن او باید گفت که مقصود خود را به راستی شبیه تیرهایی که صورت فلکی او یعنی « کماندار» در چنته دارد، بیان می دارد. یعنی بدون سیاست و ملاحظه کلمات را از چله کمان دهان رها می سازد. کلام او ممکن است درست مانند این تیر قلب شما را جریحه داز کند، اما اگر قدری مقاومت به خرج دادید و به آن عادت کردید، ‌آن وقت تا آخر عمر از قرار داشتن در جوار مردی که دل و زبانش یکی است، چنان احساس آرامشی خواهید داشت که بی شک برای بسیاری از زنان رشک آفرین خواهد بود. یکی از اشکالات بزرگی که این مرد با آن مواجه است، پیدا کردن و بکار بردن لغات مناسب در موقع حرف زدن است.

در نتیجه اغلب مجبور می شود گفته های خود را با جملات دیگری حل و اصلاح کند. برای مثال او ممکن است در یک گردش عاشقانه در زیر مهتاب با لحن مؤثری به شما بگوید: « عزیزم، بدون شک تو مناسب ترین زنی هستی که یک مرد ممکن است به عنوان دوست خود انتخاب کند» سپس با مشاهده آثار عصبانیت در قیافه شما با دستپاچگی اضافه می کند که : « آخر عزیزم، مرد وقتی اقدام به گرفتن دوست دختر می کند که زنش پیر و زشت شده است»، آن وقت سعی می کند زیباترین دختران دنیا را برای معشوقه بودن پیدا کند. به هر صورت اگر این اصل مهم خاصی نیست و به هیچ عنوان مایل به آزرده خاطر ساختن کسی نمی باشد، آن وقت می توانید با خیال آسوده در جوار او قرار بگیرید و از داشتن نامزد یا همسر صادقی چون او لذت ببرید. از نظر امور عاطفی باید بگویم که عشق در قلب او نه تنها به کندی صورت می گیرد بلکه هرگز نمی تواند شور عشق به اعماق آن برسد اما شما می توانید به همین رسوخ سطحی اعتماد کامل داشته باشید، اگر شما به دورویی هایی که در برخی مردان وجود دارد واقف باشید، آن وقت می بینید که خداوند با قرار دادن یک مرد متولد آذر در سر راه شما چه نعمتی را به شما ارزانی داشته است، آن وقت دیگر وقتی او از عشق های قدیم خود یا خاطرات خوش گذشته خویش برای شما صحتب می کند . یا گاهی با زخم زبان شما را کمی می آزارد، قلبا ناراحت نمی شوید.

بقیه متن در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

نوشته شده در چهارشنبه 86/11/17ساعت 8:56 عصر توسط ساناز نظرات ( ) | |

مردان متولد آبان

 مرد متولد آبان را می توان تیز هوش، بااراده، خواستار هدفهای بزرگ و پدری دلسوز و مهربان ذکر کرد. اگر عاشق مردی هستید که در آبان ماه به دنیا آمده است و شما از کلمه هیجان می ترسید، بهتر است که نامزدی خود را با او فورا لغو کنید، زیرا مرد متولد آبان چه در زندگی و چه در کار و حرفه خود مردی با اراده، قوی و نیرومند و مملو از هیجان و بلند پروازی است و روحیات او با آرامش و سکون و بی حالی سازگاری ندارد و مدام در جست و جوی هدف های تازه و ترقی و تعالی دادن کار خود و بالا بردن سطح درآمد و زندگی خود و خانواده است. اگر نامزد متولد آبان ماه شما، ظاهری آرام، ساکت و کم حرف دارد، این دلیل بر آرامش روح و باطن او نیست و در زیر این چهره خونسرد و آرام باطنی گرم و سوزان و اراده ای قوی و پولادین و افکاری بلند و ترقی خواهانه و حسود دارد که چون دیگ می جوشد و نیرو و حرارت تولید می کند. عقل و دانایی و احساس و هیجان هر دو بر رفتار او حکومت دارد و در ارائه هر دوی آنها مهارت و استادی و زیرکی خاص دارد. او بیش از حد باهوش است و به فلسفه و تفکر درباره راز و رمز زندگی و اسرار حیات علاقمند می باشد و بسیاری از اوقات این توانایی و فراست که جواب سئوالات مشکل و دست نیافتنی را پیشاپیش بدهد و با کمک حس ششم درباره نیامدها و ندیده ها پیشگویی نماید.بعضی از مردان متولد آبان ماه دارای این قدرت و استعداد هستند که زندگی مرتاضانه پیشه کنند و با حداقل معیشتی بسازند، در روی حصیر و مقداری غذای کم به زندگی ادامه بدهند و به دلایل روحانی و معنوی دست از مال دنیا بشویند ولی این عده تعدادشان در اقلیت است زیرا اکثر متولدین آبان ماه از لحاظ صورت فلکی خواهان رفاه و آسایش عادی هستند و از اینکه زندگیشان توأم با تجمل باشد احساس امنیت و رضایت خاطر می کنند.

اگر شوهر شما متولد آبان ماه است بدانید که کشش و جاذبه ستاره پلوتو در سرنوشت فلکی او به قسمی است که از هیجانات عاشقانه لذت می برد و مردی است قوی و پرجاذبه و پرتمنا که در زن ها ایجاد کشش می کند و شما باید مطلقا موجودی غیر حسود و آرام باشید و این صفت را در وجود او تحمل کنید و به آن خرده نگیرید که هر گونه حسادت و مبارزه ای برای خنثی کردن این کشش و نیروی طبیعی بلا اثر است زیرا روحا از باختن نفرت دارد و چون هدف های بلند پایه را تعقیب می کند، همیشه می کوشد که در عرصه های گوناگون پیروز و برنده نهایی باشد. او روحیه ورزشکاری دارد و به همین جهت کمتر در عرصه کار و زندگی خسته و ناامید جلوه می کند و همیشه با آمادگی و اطمینان و اعتماد به نفس با مشکلات زندگی در کشمکش و نبرد است. او در مقابله با حوادث با مهارت و قدرت بسیار‌، آرمش و متانت خود را حفظ می کند و قیافه و برخوردش با وقایع زندگی خانوادگی و حوادث شغلی توأم با خونسردی و آرامش تمام است، اما در پشت این متانت دنیایی پرجنب و جوش و پر غلیان وجود دارد که ناشی از جاذبه ستاره نیرومند پلوتو است.مواظب باشید که هرگز به شوهر متولد این ماه دروغ نگویید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا برخلاف پرستیژ و غرور مردانه او رفتار و گفتاری موهن نداشته باشید زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است. در میان مردان متولد آبان ماه گل مردان خدا با ایمان که عمر و زندگی خود را وقف خدمت به خلق می کنند و با فداکاری و جانبازی در راه سعادت مردم می کوشند، یافت می شوند که مردانی استثنایی و بزرگوارند و با رهبری به شانه آنها هموار می شود و در نهایت عقل و درایت به وظایف انسانی خود عمل می کنند و موجب خیر و برکت می شوند.شوهر متولد آبان ماه شما مردی است با عزم راسخ که با عقاید و نظریات خویش پای بیدی بسیار دارد و حرف و شایعه و اظهار نظر دیگران در تغییر مسیر تصمیمات او کمتر اثر می کند. نفوذ مادر شوهر و خواهر شوهر در افکار او ناچیز است و شما می توانید مطمئن باشید که نه دوست و نه بستگان افکار اساسی او را نمی توانند تغییر دهند و یا نظریات مهم او را که شخصا به آن ها عقیده و ایمان دارد، تعویض کنند. او در همه جا مردی پا بر جا و با اعتماد به نفس است. شجاعت و استقلال فکر از مشخصات صورت فلکی این ماه است. شوهر متولد آبان ماه شما در برخورد با مشکلات به جای غر زدن، ترسیدن و اظهار گله کردن و عجز کردن، با شجاعت قدم به میدان مبارزه می گذارد و عجیب آنکه همیشه در دل خود بر این عقیده است که پیروزی نهایی از آن او خواهد بود.

چنین مردی می تواند سپر و محافظ قابل اطمینانی برای حمایت از خانواده باشد. او با علاقمندی بسیار خواستار کشف راز و رمز هاست و به همین جهت کمتر اتفاق می افتد که شما بتوانید راز و رمزی را از چشم های تیز بین او و یا ذهن کنجکاو و متجسس او پنهان نگه دارید. با این وجود باید بدانید که در عرصه زندگی زناشویی پیش ما و او هیچ رازی سر به مهر باقی نخواهد ماند.طبع او عالی است و به همین جهت دوستان خود را از طبقه با هوش و دانا و با شخصیت انتخاب می کند و دوست دارد که با مردم عالیمقام و ارزنده رفت و آمد داشته باشد. اگر درباره سر و وضع و لباس خود از او سئوال می کنید، مطمئن نباشید که با لحنی تملق آمیز همیشه از زیبایی و تناسب شما تعریف و تحسنی کند. چه بسا که در نهایت صراحت بگوید: « لباست زشت و آرایشی که کرده ای خنده دار است.» اگر دل نازک هستنید، هرگز در این زمینه ها از او نظر خواهی نکنید، اما بهتر نیست کسی که طرف مشورت قرار می گیرد، عقیده صریح و صادقانه خود را ابراز بدارد.وقتی به مسئله حسادت می رسیم،‌ به شما اخطار می کنم که هرگز کاری نکنید که حسادت عاشقانه شوهر متولد آبان خود را تحریک کنید.در معاشرت و مهمانی ها و مراودات خانوادگی رفتار شما بایدچنان باشد که او ذره ای احساس نکند که خدای نکرده به مرد دیگری حتی به اندازه یک سر سوزن توجه دارید. حتی سوء ظن به او کشش و تمایل پیدا کنند، همیشه به خود بقبولانید که او قدرت مقاومت در برابر این تمایلات وسوسه آمیز را خواهد داشت و پیوسته نسبت به عشق شما و خانواده خود مردی وفادار و قابل اطمینان است. ضمنا به یاد داشته باشید که مرد متولد آبان هرگز اجازه نمی دهد که زن در کار او مداخله کند و یا عقاید خود را به او دیکته کند.

او مرد است و شما زن و این تفاوت همیشه باید در روابط فیمابین رعایت بشود، اما ضمنا باید بگویم که مرد متولد آبان که زنی فهمیده و دلسوز و مطیع داشته باشد، همیشه در مقابل همسر خود مردی دلسوز، مهربان و ملاحظه کار است . پاسخ خوبی های همسر خود را در نهایت صداقت خواهد داد.در مورد بچه های خود پدری سخت گیر و با جذبه است. کودکان او احساس می کنند که پدری قوی و با اراده دارند که از جزئی ترین سهل انگاری های آن ها نمی تواند چشم پوشی کند و با وسواس و شدت تمام برای تربیت بهتر آنها و جلو گیری از گمراه شدن آنها در کارشان نظارت دارد. بچه های چنین پدری به ندرت بی ارزش و بی بند و بار خواهند شد . در عین حال که فرزندان خود را با نهایت عشق دوست می دارد، ولی مجال لوس شدن نیز به آنها نمی دهد.بچه های چنین مردی درس های آموزنده از پدر خود می گیرند و در زمان بزرگی متوجه خواهند شد که جذبه و سخت گیری های پدر چقدر در تربیت آنها اثرات حیاتی داشته است.


نوشته شده در چهارشنبه 86/11/17ساعت 8:51 عصر توسط ساناز نظرات ( ) | |

مردان متولد مهر

صفحه - 1

از ویژگیهای مرد متولد مهر ماه می توان، انصاف،‌ متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاهی تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی را نام برد.اگر شوهر متولد مهر ماه دارید، همیشه به سر و وضع خود برسید، خانه را تمیز و مرتب نگه دارید و در محیط آرام خانه سر و صدا راه نیندازید و حتما در یکی دو اتاق پرده آبی رنگ آویزان کنید. اگر شوهر شما متولد مهر است،‌ می توانید به خود ببالید که هوشمند ترین مشاورین جهان را در جوار خود دارید، او مناسب ترین و منطقی ترین راه حل ها را برای مسائل شما پیدا می کند،‌ اما این حرف مفهومش این نیست که به خواسته های کودکانه شما نیز جواب مثبت بدهد، در یک چنین مواردی او راه چاره خوبی عرضه می دارد.

تعدادی از این خواسته ها را منطقه رد می کند. و درباره تعدادی دیگر با شما به بحث و گفت و گو می نشیند. مرد متولد مهر ممکن است دمدمی مزاج باشد و عادت او به استدلال و منطق چنان شدید و همیشگی است که گاهی واقعا آدم را دیوانه می کند، او حتی در امور عاشقانه نیز از منطق ودلیل پیروی می کند.با وجود این باید به اطلاع برسانم که لازم است سخت مرقب خود باشید زیرا به تجربه ثابت شده است که دختری که در دام عشق یک چنین مردی افتاده است،‌ دیگر هرگز نتوانسته خود را خلاص کند. می دانید چرا؟ برای اینکه اگر بخواهید او را ترک کنید، چنان با دلیل و منطق غلط بودن این فکر را به شما ثابت می کند که نه تنها در لحظاتی که مقابل او نشیته اید و به حرف هایش گوش می دهید،‌ خود را محکوم احساس می کنید بلکه ذکاوت و هوشمندی او در دلایلی که عرضه می کند، چنان نرمش، احساسات و خونگرمی از خود نشان می دهد که شما طبیعت دمدمی او را که گاهی سخت موجب ناراحتی می گردد،‌ به کلی فراموش می کنید.

او خیلی راحت می تواند قلب و نظر شما را به سوی خود جلب کند. در کشمکش و مبارزه متولد مهر ماه اکثر اوقات شما بازنده هستید، اما این باختن با شکست خوردن از زمین تا آسمان فرق دارد زیرا دیری نمی گذرد که می بینید آرزوهایتان آرزوهای او، و خواسته هایتان خواسته های اوست و در دنیا هیچ چیز بیشتر از خوشحال کردن او برایتان ارزش ندارد. لبخند او برای شما حکم یک سبد گل قرمز را که غنچه های آن در حال شکوفا شدن است را پیدا می کند،‌ سبد گلی برای بدست آوردن آن تلاش می کنید و دیگر بدون آن نمی توانید به زندگی ادامه بدهید. تنها زنانی که قلبی از سنگ خارا دارند، می توانند در مقابل لبخندهای یک مرد متولد مهر مقاومت کنند، آن هم به شرطی که علاوه بر یک چنین قلبی، اراده ای از فولاد آبدیده داشته باشند.زنانی که عاشق یک مرد متولد مهر هستند، هیچکدام نمی توانند بگویند« نمی دانم چرا دوستش دارم».

از سوی دیگر گاهی اوقات وضع به کلی تعییر پیدا می کند و شما برای وادار کردن او به کارهایی نظیر جواب دادن به تلفنی که پنج دقیقه است زنگ می زند، و یا بلند شدن از روی مبل و روشن کردن چراغ اتاق باید فریاد بزنید، دستش را بگیرید و بکشید. به این ترتیب به هیچ وجه انتظار این را نداشته باشید که او سالی 365 روز و هر روز هم 24 ساعت نقش یک عاشق را ایفا کند. قبلا گفته شد که متولدین این ماه، اعم از مرد یا زن تحت نفوذ ونوس هستند و اگر کتاب اساطیر یونان را خوانده باشید، خوب می دانید که در زندگی این الهه عشق نیز روزهای بدون عشق فراوان وجود دارد و یک چنین بحران هایی وقتی در مرد متولد مهر مشاهده می گردد که تعادل دو کفه ترازوی صورت فلکی او به هم می خورد. بدیهی است که بالا و پایین رفتن کله ها ابدی نیست و در هر حرکت مقداری از نوسان کاسته می شود تا دوباره تعادل برقرار می گردد و زندگی شما یک بار دیگر سرشار از شور و نشاط و غرق در شادی و خنده می شود.مرد متولد مهر در عقیده خود بسیار راسخ و ثابت قدم است، اما فرق بین او و دیگر کسانی که دارای ثبات قدم می باشند این است که به محض آنکه منطقا تشخیص داد عقیده اش اشتباه است،‌فورا آن را تغییر می دهد.یکی دیگر از اختصاصات مرد متولد مهر قدرت عجیب و باورنکردنی او در جلب نظر کسانی است که با وی کدورتی پیدا کرده اند. اسلحه اصلی او در رفع کدورت همان لبخند معروف می باشد. او صادقانه دست دوستی به سوی کسی که از وی دلگیر شده است، دراز می کند و در همان حال صادقانه و از صمیم قلب این کار را باز هم تکرار می کند و چون به قول معروف « حرفی که از دل برآید، به دل می نشیند»‌، سرانجام صداقت او کار خودش را می کند و کدورت ها برطرف می گردد. دو کلمه عشق و مهر مترادف هم هستند و این امر نه تنها از نظر لغوی، بلکه از نظر نجومی و حتی آماری نیز صادق است، بر طبق برخی اساطیر باستان، ماه هفتم سال را به آن جهت مهر می نامند که عشق در آن به وجود آمده و راه خود را به دل تمام موجودات عالم باز کرده است. در عمل ثالت شده که مرد متولد مهر اگر بخواهد به دل دختری راه باز کند، چنان این کار را طبیعی و بدون زحمت انجام می دهد که موجب حیرت می گردد، اما پس از این مرحله دوره سرگردانی او شروع می شود، تعادل کفه های ترازو به هم می خورد و این دودلی شدید در وی به وجود می آید که از این پیروزی خود چگونه باید بهره برداری کند، عشق فرشته ای دارد و شیطان نیز از جمله فرشتگان بوده است و درست به همین دلیل هم هست که فرشته عشق هرگز صد در صد ملکوتی نیست و باز به همین دلیل هم هست که مرد متولد مهر پس از به دست آوردن دل یک دختر بر سر یک دوراهی قرار می گیرد و از خود می پرسد که آیا باید فقط چند صباحی او را نگاه دارم یا اینکه از وی تقاضای ازدواج کنم و یا هیچکدام؟ این حالت چندان دوام نمی آورد و کفه ترازو خیلی زود با کمک وزنه های منطق و استدلال تعادل خود را به دست می آورند و تکلیف روشن می شود. علاقه او به زن قبل از نود سالگی از بین نمی رود، این امر را حمل بر هوسبازی او نکنید، او ممکن است صمیمانه و با تمام وجود عاشق زن خود باشد و حتی فکر بی وفایی یا خیانت هم از مخیله اش عبور نکند، اما این موضوع دلیل آن نمی شود که در مجالس و میهمانی ها خیلی زودتر و بهتر از دیگران زنان هوس انگیز را تشخیص ندهد.

از طرف دیگر مرد متولد مهر خیلی زودتر از هم سن و سال های خود به وجود جنس مخالف پی می برد تا جایی که بر طبق آمار موجود پسران متولد مهر18 ماه زودتر از پسران دیگر به سن بلوغ می رسند. بروز یک جنین بلوغ زودرسی، همراه با ورزیرگی ذاتی و طبیعی او در امور عشقی و قدرت بی نظیری که در جلب نظر زن ها دارد، بالطبع موجب می گردد که زندگی اش از جریانات عاشقانه باشد.کسی که در ماه مهر متولد شده باشد، به هیچ صورت مایل به رنجاندن دیگران نیست و اگر مشاهده می کنید که گاهی تا پای رنجش خاطر با دیگران به بحث و جدل می پردازد، حتم داشته باشید که از عواقب آن به کلی غافل است.

او هرگز نمی خواهد از کلمه « نه » استفاده کند در حالی که نمیداند در بسیاری از موارد گفتن این کلمه به مراتب بهتر از کج دار و مریض رفتار کردن است. تمایل شدید و غیر قابل اجتناب او از دست به دست کردن و سبک و سنگین کردن امور گاه موجب پیدایش کدورت می گردد،‌ در حالی که او اگر فقط احساس کند که عواطف کسی را جریحه دار کرده است، و یا حتی اگر پس از سالها پی ببرد که عشق کسی را نادیده گرفته به شدت آرزده خاطر و دلگیر می شود. در نظ گرفتن انصاف یکی دیگر از اعتقادات ذاتی و عمیق مرد متولد مهر ماه است. او بی انصافی و جنایت را در یک ردیف قرار می دهد.

ترس از این حالت گاهی موجب می شود که از دختری که کاملا مطابق دلخواهش نیست، در خواست ازدواج کند و در نتیجه در سراسر عمر از یک ازدواج بدون عشق رنج ببرد. به این ترتیب ملاحظه می کنید که وضع و خخالت او مثل یک شمشیر دو دم است که هم می تواند او را از یک عشق واقعا حقیقی برخوردار سازد و هم او را از آن به کلی محروم نماید. دمدمی مزاجی مرد متولد مهر را باید جدی گرفت زیرا اگر خوب دقت کنیم می بینیم که در او، مخصوصا در ایام جوانی، نوعی بازیگوشی و یکدستی گرفتن مشاهده می گردد، از آن گذشته، برای این شخص مرزهای بین یک دوستی ساده و عشق سخت در یکدگر ادغام شده و مغشوش به نظر می آید، در نتیجه اصلا جای تعجب نخواهد بوداگر مشاهده کنیم که تا رسیدن به پای سفده عقد قلبش بارها شکسته باشد. او خیلی دیر عشق های خود را، که احتمالا هرگز حقیقی نبوده اند، فراموش می کند و پس از متولدین برج کماندار ( آذر ) و دو پیکر ( خرداد ) از هر کس دیگر از شکست های عاشقانه رنج می برد، اما خوشبختانه عامل قضاوت صحیح سرانجام به وی کمک می کند تا عمیقا بر غم خویش پیروز شود و آن را به کلی از خاطر ببرد تا جایی که کمتر اتفاق می افتد اثر ناگواری از این قبیل عشق ها در وی باقی بماند مگر اینکه موضوع به گونه ای واقعا استثنایی و غیر عادی بوده باشد. او برای پی بردن به اسرار درونی شما علاقه ای از خود نشان نمی دهد، در حالی که در دیدار نخست عکس این امر به نظر می رسد، و شما او را مردی کنجکاو و جست و جو گر می بینید.

او اغلب اوقات به وقایعی که درست مقابل چشم هایش رخ می دهند، پی نمی برد، در صورتی که دیگران همه متوجه آن می شوند. به همین جهت گاه استعداد فریب خوردن دارد. اگر در بحث و گفت و گو با شما پیشقدم شد، هدفش صرفا گفت و گو و آشنایی است نه اینکه می خواهد به اسرار شما پی ببرد. نظریات و دلایل او به گونه ای خیره کننده منطقی هستند و نتیجه گیری های وی پیوسته درست ترین و مخصوصا منصفانه ترین نتیجه گیری هاست، قدرت قضاوت صادقانه و عملی او به قدری زیاد است که در بسیاری از کتب نجوم از متولدین این ماه به عنوان سلیمان صور فلکی نام برده شده است، آنچه در قضاوت های او جلب توجه می کند این است که در این کار دخالت نمی دهد. برای او فقط توجه به حقایق مهم است.

به نظر او زندگی افرادی نظیر متولدین فروردین و اسفند که صد در صد تابع احساسات خویش می باشند، فاقد صافی و خلوص واقعی می باشد.اگر شما آدم اسرافکاری باشید، برداشت او چنین خواهد بود که قدر پول را نمی دانید و آن را مثل ریگ خرج می کنید و در نتیجه نمی توانید مسئول بودجه خوبی باشید، در یک چنین حالتی او اصلا به این امر توجه نمی کند که این کار شما ممکن است علت روانی داشته باشد. برای وی دلائل روانی صد در صد قانع کننده نیستند و نمی توان برای انجام یک قضاوت صحیح و بدون عیب و نقص به آن استناد جست، به همین ترتیب اگر خساست به خرج بدهید، برداشت و استنباط او این خواهد بود که باید از پول های صرفه جویی شده برای خرید لباس های زیباتر و زیادتر استفاده بکنید، بی برنامه بودن را آشفتگی می داند، و از بی بند و باری متنفر است. در نتیجه هر موضوع غیر متفادل و ناهماهنگی روی قضاوت نهایی او تأثیر می گذارد.یکی دیگر از ویژگی های ذاتی مرد متولد مهر قابل اعتماد بودن اوست شما می توانید به طور دربست و کامل به او اعتماد بکنید، تنها گاهی اوقات از اینکه می بینید نمی توانید احساسات درونی شما را چنانکه مایل هستید درک کند، ممکن است دلخور بشوید. توجه داشته باشید که قصور او در این مورد به هیچ صورتی جنبه عمد و یا بی توجهی ندارد، او واقعا نمی خواهد که موجبات رنجش شما را فراهم بیاورد،‌منتها به طور طبیعی قادر به درک نیازهای عاطفی ابراز نشده هیچکس نیست.

بقیه متن در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

نوشته شده در چهارشنبه 86/11/17ساعت 8:47 عصر توسط ساناز نظرات ( ) | |

مردان متولد شهریور

صفحه - 1

آتش عشق مرد متولد شهریور ماه بسیار کم شعله، اما جاودانه و با حرارت است. او با عشق های رویایی و اشک های سوزان و آه های جانسوز میانه ای ندارد،‌ و اگر با چنین مردی ازدواج می کنید، باید صبر ایوب داشته باشید.اگر شما از آن زن هایی هستید که تشنه عشق های شاعرانه و جملات مسحور کننده هستند، توصیه می کنیم که دور مرد متولد شهریور را خط بکشید، چون در غیر این صورت وضع آدم گرسنه ای را دارد که بر سر خوان نعمت نشسته باشد اما غذاها همه به بشقاب چسبیده باشند. سعی در برقرار کردن یک رابطه عشقانه خیلی رویایی با مرد متولد شهریور چنان قلب شما را جریحه دار خواهد ساخت که جراحت آن تا پایان عمر هم التیام پیدا نخواهد کرد. زندگی این مرد به طور دربست بر پایه امور مادی و کارهای عملی قرار دارد تا جایی که به طور مطلق با عشق های رمانتیک و رویاهای طلایی بیگانه است. برای وارد کردن او به جرگه عشاق باید کوشش زیادی بکار برده شود.

او نه تنها کسی نیست که گیتارش را بردارد و پایین پنجره اتاق شما آواز های عاشقانه بخواند، بلکه شما برای شنیدن یک کلمه عاشقانه از زبان او هم باید صبر ایوب داشته باشید. راستش این است که این مرد از دوران طفولیت خود با عشق سروکار پیدا می کند منتها نه به آن مفهومی که ما انتظار داریم. احساسات عشقانه و محبت او نسبت به دیگران به صورت فداکاری های صادقانه و بی پیرایه نسبت به دیگران به صورت فداکاری های صادقانه و بی پیرایه نسبت به افراد خانواده‌،دوستان و کسانی که از او ضعیف ترند و یا دارای وضع مادی نامناسب هستند، بروز می کند. عشق واقعی او ، عشق به کار، عشق به مسئولیت و عشق به یاری رساندن به درماندگان است و این عشق چنان در او شدید است که اگر موقعیتی برای ابراز آن پیدا نکند، جدا دلگیر می شود، دلگیر از اینکه چرا این چنین بی مصرف باقی مانده است.

عشق هایی که به صورت احساسات رویایی، جملات شورانگیز، اشک های سوزان و آه های جانسوز به وی عرضه بشوند به تنها در او کوچکترین تأثیری نمی گذارد، بلکه در اغلب موارد آنچنان موجب وحشت وی می گردند که اگر دو تا پا دارد،‌ دو تا هم قرض می کند تا خود را از آنچه که آن را یک مهلکه می پندارد، نجات دهد، اما اگر شما بتوانید همین مرد را در شرایط مناسبی قرار بدهید، مشاهده خواهید کرد که چطور قلب سنگش ذره ذره نرم می شود.

هیچ شکی نیست که قلب او نیز راهی برای ورود عشق دارد، منتها این راه نه تنها یک شاهراه نیست، بلکه اغلب اوقات راه مخفی و پر پیچ و خمی است که بکار بردن شیوه های رایج عاشقانه به طور حتم شما را به دروازه ورودی آن رهنمون نمی کند. همچنان که کمک گرفتن از سکس و عشوه گری نیز مفید نخواهد بود. مرد متولد شهریور در عشق بیشتر در جست و جوی کیفیت است و به همین دلیل وقایع عاشقانه زندگی او از نظر کمیت هرگز چشمگیر نیست و تازه اغلب این موارد محدود نیز به عاقبت غم انگیزی منتهی می شوند. عکس العمل او به هنگام شکست در عشق به این صورت است که خود را به شدید ترین وجهی که برایش امکان دارد،‌ در کارش غرق می کند، از اجتماع کناره می گیرد و از آن پس بیشتر از گذشته احتیاط به خرج می دهد.

شما در روابط خود با مرد متولد شهریور خیلی زود متوجه می شوید که برای جلب نظر او باید دوباره بیشتر فعالیت کنید و دوباره بیشتر از دانش زنانه خود استفاده نمایید. زندگی این شخص بر پایه صداقت استوار است، و فقط به دلایل بسیار قوی و یا به خاطر یک زن فوق العاده ممکن است خط مشی خود را موقتا تغییر بدهد. مرد متولد شهریور ماه خیلی راحت تر از مردانی که تحت تأثیر صور فلکی دیگر هستند، می تواند مجرد زندگی کند و چون ذاتا به سرنوشت معتقد است اگر دید که با کسی رابطه عاشقانه پیدا نمی کند، خیلی راحت آن را به پای سرنوشت غیر قابل تغییر خود می نویسد و وضع خود را می پذیرد و به همین دلیل هم شما بسیاری از متولدین این ماه را می بینید که تا میانسالی مجرد باقی مانده اند و شکایتی هم ندارند.

وسواس در انتخاب زن


با توجه به آنچه گفته شد، برایتان جالب خواهد بود اگر بدنید که علیرغم بیگانگی ای مرد با امور عشقی، او در فریب دادن زن ها تبحر خاصی از خود نشان می دهد. با عده ای از زنانی که در عشق شکست خورده اند، به گفتگو بیشینید تا ببینید که چند نفر ایشان قربانی فریب های مرد متولد شهریور شده اند. مرد متولد شهریور مجموعه ای است از کمال هوشمندی و ثبات قدم، او به علت بی اعتنایی که در مقابل زن ها از خود نشان می دهد به سرعت نظر آنها را به خود جلب می نماید، اما با ادامه همین بی اعتنایی خیلی هم زود قلب آنان را می شکند. معمولا مرها وقتی قلب زنی را می شکنند، یا احساس غرور می کنند و یا احساس ندامت، در حالی که مرد متولد شهریور به علت داشتن حس شدید انتقاد و ایرادگیری، خود را با بی تفاوتی کامل تبرئه می کند. وقتی اندیشه کردیم که برای بدست آوردن قلب این شخص باید صبر ایوب داشت، عمل درستی را انجام داده ایم. از سوی دیگر دقت شبیه به وسواس او در انتخاب زن موجب می گردد که خیلی کمتر از دیگران در زندگی زناشوئی دچار شکست بشود.البته هیچ قانونی صد در صد کلیت ندارد و شما ممکن است مرد متولد شهریور را ببینید که در زندگی زناشویی شکست خورده است اما باور کنید که او استثناء است. شرم و حیا یکی دیگر از خصوصیات زندگی اوست و جمع شدن این حس با تمایلی که او به کسب در آمدهای سرشار دارد، گاهی اوقات وقایع جالبی را به وجود می آورد. وقتی نمایش فیلم های سکسی تازه شروع شده بود، یکی از دوستان متولد شهریور من در تهیه فیلمی سرمایه گذاری کرد و سود زیادی هم نصیبش شد، اما حالا بعد از گذشت چند سال هر وقت از آن فیلم صحبت به میان می آید، ریگش قرمز می شود، البته این را هم باید به خاطر داشته باشید که مرد بالاخره مرد است و اگر به عللی عشق نشده و ازدواج نکرده دلیل آن نمی شود که گاهی دست از پا هم خطا نکند، منتها فرق یک متولد شهریور با دیگران در این است که او همیشه ظاهر امر را طیب و طاهر نگاه می دارد و به علت وجود همین ویژگی هم هست که عشق او ( البته اگر نسبت به کسی عشق پیدا کند ) همیشه پاک و بی خدشه می باشد. او به هر نحوی که برایش امکان داشته باشد، مانع از آلوده شدن عشق خود می گردد و در این مورد اصلا برای وی فرقی نمی کند که دیگران چه می گویند. او هر گز با یک نگاه عاشق نمی شود. در انتخاب معشوقه فوق العاده دقیق و خرده گیر است، همچنانکه در غذا خوردن، مراقبت از خود، حفظ سلامت و انجام وظیفه نیز چنین است. هرگز سعی نکنید به او نارو بزنید و یا دروغ تگویید زیرا او کسی نیست که اغماض کند، از آن گذشته او با تمام وجود خود خواهان رابطه ای متبنی بر صداقت راستی است، او خوب می داند که ادامه یک چنین راهی چقدر مشکل است، اما با وجود این سعی در منحرف کردن وی از این راه بدون فایده است. اگر موقعیت زمان و مکان وی را مجبور کند که دندان روی جگر بگذارد و از خط مشی که طبیعت برای او تعیین کرده است منحرف بشود، یقین داشته باشید که خیلی سریع به راه اول خود باز می گردد حتی اگر برایش به قیمت از دست دادن یک شغل خوب و یا یک ثروت بی کران تمام بشود. برانگیختن احساسات او کار دشواری است.او می تواند سال های سال بدون اینکه قلبش برای کسی بتپد، زندگی کند. قلب سنگ که در سینه اوست و تازه چه بسا اتفاق می افتد که شما از خود می پرسید که آیا اصلا همین قلب سنگ هم در سینه او هست یا نه؟ اما بگذارید بگوییم که او هم مثل همه انسان ها قلب دارد و جنس آن هم از سنگ نیست فقط کافی است قدری صبر داشته باشید تا از غوره حلوا ساخته شود. مرد متولد شهریور گاهگاهی نظم زندگی خود را کنار می گذارد و به قول معروف پر هیاهو می شود ز به این وسیله می خواهد از قابلیت خود در انجام امور مختلف اطمینان حاصل کند.اگر بر حسب تصادف موقعی با او بر خورد کردید که یک چنین دوره ای را می گذراند، مطمئن باشید که این حالت تصنعی و زودگذر است و او به محض آنکه به مقصود رسید، دوباره شیوه سابق و طبیعی زندگی خود را در پیش می گیرد.

بقیه متن در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

نوشته شده در چهارشنبه 86/11/17ساعت 8:41 عصر توسط ساناز نظرات ( ) | |

<      1   2   3   4   5   >>   >

انجمن گفتگوی وبلاگنویسان ایران