سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ثانیه ها


من یه دخترم

من خودم هستم . در تمام دنیا هیچ کس دقیقاً مثل من وجود نداره

افرادی هستن که بعضی از خصوصیاتشون شبیه منه ولی هیچ کس کاملاً مثل من نیست

و این یه موهبت الهیه

تو این دنیا چیزای خیلی خوبی وجود داره که خدا برای هر فردی به طور ویژه آفریده و من اون خصوصیات ویژه رو توی خودم کشف کردم و ازشون به بهترین شکل استفاده می کنم .

من میخوام موفق باشم، موفق میشم و موفق می مونم

من صاحب همه چیزهایی هستم که به خودم مرتبطه. مثل بدنم، ذهنم، تفکراتم، عقایدم، چشمام، تخیلاتم، احساساتم و دهانم با هر کلمه درست یا نادرست و تلخ یا شیرینی که از اون بیرون میاد

من صاحب موفقیت ها، شکست ها و اشتباهاتم هستم

من می تونم خودم و بقیه رو دوست داشته باشم

من میتونم شاد باشم و به روی زندگیم لبخند بزنم

من می تونم با شجاعت به جنگ با مشکلاتم برم و راه حل مناسب برای معماهای پیچیده زندگیم پیدا کنم

من می تونم ببینم، بشنوم، احساس کنم، فکر کنم

من ابزارهای زیادی برای زندگی کردن، مفید بودن و درک کردن اطرافیانم دارم و باید ازشون استفاده کنم

من صاحب خودم هستم و می تونم خودم رو بسازم

من یه دختر ایرانیم و از این موهبت به خودم می بالم .

دنبالک

می بخشید این نوشته حمل بر خودستایی نباشه . این نوشته از زبون همه دخترای ایرانیه که البته من فراموش کرده بودم این دنبالک رو به این متن اضافه کنم و الان این کار رو انجام دادم . این نوشته تقدیم میشه به همه دخترای خوب و دوست داشتنی ایرانی

 

دختر موفق ایرانی


نوشته شده در چهارشنبه 87/7/17ساعت 11:36 صبح توسط ساناز نظرات ( ) | |


انجمن گفتگوی وبلاگنویسان ایران